Anna Karenina (lättläst) (häftad)
Anna Karenina (lättläst) (häftad)
Anna Karenina är en mycket vacker kvinna. Hon bor i den ryska staden Sankt Petersburg. Hon är gift och har en son. Hon möter den rike greven Vronskij och blir förälskad. Men om hon lämnar sin man kanske hon förlorar sin älskade son. Det här är en av världens mest kända kärleksromaner. Leo Tolstoj skrev den i slutet av 1800-talet. Nu har Johan Werkmäster skrivit om den till lättläst svenska. Format Häftad Omfång 184 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2016-11-01 Medverkande Johan Werkmäster ISBN 9789188073310
Detaljer
Pris | 114kr |
Storlek | - |
Kategori | bocker |
Hur funkar Plick?
Hur köper jag på Plick?
Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?
1. Sök
Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg
2. Snacka
Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!
3. Köp!
Hur säljer jag på Plick?
Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!
1. Fota
Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.
2. Tagga
Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas
3. Sälj!