Äntligen träningsläger! (lättläst) (inbunden)
Äntligen träningsläger! (lättläst) (inbunden)
Tredje delen om Kvarnbacka Kickers! Tvillingarna Kim och Konrad spelar i Kvarnbacka Kickers: Kim i flickornas och Konrad i pojkarnas lag. De har just fått veta att bägge lagen ska på träningsläger tillsammans. Spännande, så klart. Och höjdpunkten blir förstås när två riktiga topplag ska mötas där.Lättläst version av den populära fotbollsserien om fotbollstvillingarna Kim och Konrad. Texten är kortare, lite rakare och dialogen har fått en mera framträdande roll. Format Inbunden Omfång 64 sidor Språk Svenska Förlag Berghs Utgivningsdatum 2021-05-06 Medverkande Kristian Eskild Jensen Medverkande Fredrika Siwe ISBN 9789150224337
Detaljer
Pris | 132kr |
Storlek | - |
Kategori | bocker |
Hur funkar Plick?
Hur köper jag på Plick?
Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?
1. Sök
Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg
2. Snacka
Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!
3. Köp!
Hur säljer jag på Plick?
Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!
1. Fota
Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.
2. Tagga
Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas
3. Sälj!