Kategorier Varumärken

Hugget och sprickan (lättläst) (häftad)

Henning Mankell har skrivit många böcker om kriminalpolisen Kurt Wallander. De två berättelserna Hugget & Sprickan ingår i boken Pyramiden. Kurt Wallander trivs inte med att patrullera på Malmös gator. Han vill arbeta som kriminalpolis. En dag hittar Wallander sin granne skjuten. Wallander får äntligen prova på att jobba som kriminalare. Vad håller på att hända i Sverige? undrar Wallander i berättelsen Sprickan. Han tycker att våldet har ökat och blivit råare. Hugget och sprickan är skriven av Henning Mankell och bearbetad till lättläst av Johan Werkmäster.     Format Häftad   Omfång 137 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2002-08-25   ISBN 9789189451445  . Böcker.
Henning Mankell har skrivit många böcker om kriminalpolisen Kurt Wallander. De två berättelserna Hugget & Sprickan ingår i boken Pyramiden. Kurt Wallander trivs inte med att patrullera på Malmös gator. Han vill arbeta som kriminalpolis. En dag hittar Wallander sin granne skjuten. Wallander får äntligen prova på att jobba som kriminalare. Vad håller på att hända i Sverige? undrar Wallander i berättelsen Sprickan. Han tycker att våldet har ökat och blivit råare. Hugget och sprickan är skriven av Henning Mankell och bearbetad till lättläst av Johan Werkmäster.     Format Häftad   Omfång 137 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2002-08-25   ISBN 9789189451445  . Böcker.

Hugget och sprickan (lättläst) (häftad)

Henning Mankell har skrivit många böcker om kriminalpolisen Kurt Wallander. De två berättelserna Hugget & Sprickan ingår i boken Pyramiden. Kurt Wallander trivs inte med att patrullera på Malmös gator. Han vill arbeta som kriminalpolis. En dag hittar Wallander sin granne skjuten. Wallander får äntligen prova på att jobba som kriminalare. Vad håller på att hända i Sverige? undrar Wallander i berättelsen Sprickan. Han tycker att våldet har ökat och blivit råare. Hugget och sprickan är skriven av Henning Mankell och bearbetad till lättläst av Johan Werkmäster.  Format Häftad Omfång 137 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2002-08-25 ISBN 9789189451445

Detaljer

Pris 114kr
Storlek -
Kategori bocker

Ladda ner appen

Köp, sälj & upptäck med PLICK

Hur funkar Plick?

Hur köper jag på Plick?

Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?

1. Sök

Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg

2. Snacka

Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!

3. Köp!

Hur säljer jag på Plick?

Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!

1. Fota

Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.

2. Tagga

Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas

3. Sälj!

Hämta appen!

Hej!

I plick-appen har du fri tillgång till alla funktioner och kan gratis lägga upp saker till försäljning. ladda hem appen gratis för att köpa, sälja, följa och likea. plick finns på App Store och Google Play!

Gå till App Store Gå till Google Play Android app on Google Play