Kategorier Varumärken

Spöket i skåpet - och andra hemska historier (lättläst) (häftad)

Fem berättelser om död, vålnader och skräck. En man har just flyttat in i ett ruskigt hyreshus i London. I hans lägenhet finns ett stort gammalt träskåp. Mannen tycker inte om skåpet. Det hörs konstiga ljud därifrån, någon stönar och jämrar sig. Några av Charles Dickens klassiska spökhistorier från 1800- talet. Berättelserna är bearbetade till lättläst av Johan Werkmäster.       Format Häftad   Omfång 80 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2017-06-22   ISBN 9789188073495  . Böcker.
Fem berättelser om död, vålnader och skräck. En man har just flyttat in i ett ruskigt hyreshus i London. I hans lägenhet finns ett stort gammalt träskåp. Mannen tycker inte om skåpet. Det hörs konstiga ljud därifrån, någon stönar och jämrar sig. Några av Charles Dickens klassiska spökhistorier från 1800- talet. Berättelserna är bearbetade till lättläst av Johan Werkmäster.       Format Häftad   Omfång 80 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2017-06-22   ISBN 9789188073495  . Böcker.

Spöket i skåpet - och andra hemska historier (lättläst) (häftad)

Fem berättelser om död, vålnader och skräck. En man har just flyttat in i ett ruskigt hyreshus i London. I hans lägenhet finns ett stort gammalt träskåp. Mannen tycker inte om skåpet. Det hörs konstiga ljud därifrån, någon stönar och jämrar sig. Några av Charles Dickens klassiska spökhistorier från 1800- talet. Berättelserna är bearbetade till lättläst av Johan Werkmäster.    Format Häftad Omfång 80 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2017-06-22 ISBN 9789188073495

Detaljer

Pris 114kr
Storlek -
Kategori bocker

Ladda ner appen

Köp, sälj & upptäck med PLICK

Hur funkar Plick?

Hur köper jag på Plick?

Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?

1. Sök

Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg

2. Snacka

Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!

3. Köp!

Hur säljer jag på Plick?

Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!

1. Fota

Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.

2. Tagga

Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas

3. Sälj!

Hämta appen!

Hej!

I plick-appen har du fri tillgång till alla funktioner och kan gratis lägga upp saker till försäljning. ladda hem appen gratis för att köpa, sälja, följa och likea. plick finns på App Store och Google Play!

Gå till App Store Gå till Google Play Android app on Google Play