gina tricot knyttopp  - köptes i våras, använd en del men inga defekter utöver skrynkligt tyg men stryks lätt bort.
Eytys doja  - köptes på vinted men aldrig använda av mig pga att de va för små. de har som syns på bilderna lite fläckar men annars är de i väldigt bra skick!
Adidas superstar  - de köptes förra året och har använts några gånger. de är fortfarande i bra skick! köptes för ca 700kr. säljer pga de är försmå för mig!
LeGer assymetrisk tröja - använd en del men mycket bra skick ändå.
Stickad T-shirt  - köptes i våras sparsamt använd så bra skick 😊
diesel ebbey bootcut jeans - de första bilderna är när de va nya. de har anvönds flitigt men inga defekter, endast att de är skrynkliga nere vid vaderna men det kan man stryka bort. jag har sytt in ett gummiband i midjan pga de var för stora, det kan man ta ut dock passar typ al
asymmetrisk tröja - från even& odd och köptes i vintras för 300kr o har typ använt 1 gång. är osäker på strl men jag är 175 o den sitter över höften på mig o sitter inte så tajt. Använder oftas M❤️
marc jacobs väska - köptes på vinted förra hösten, använd några gånger av mig men skicket är fortfarande väldigt bra. inuti finns lite defekter som jag kan skicka bild på om man skriver privat! den är perfekt skolväska, får plats med dator och böcker utan problem😁
Zara bootcut jeans - Köptes för ca 1.5 år sedan o använda max 5 ggr, så mycket bra skick. De är midrise men man kan även ha de lowrise. Materialet är väldigt stretchigt. Jag är 174 som referens o bär oftast M.  Midjemått: 38 cm rakt över Innerben: 80 cm
Arket jacka - Köptes på plick för 1 år sen och användes några gånger förra våren. Den är i bra skick men lite nopprig, skriv privat för bild på det!  Köpte den för 1700kr. Den är i storlek 36, men passar även en 38 och 34 💖💖 Pris går absolut att diskuteras!!!!
Satinklänning - köptes för ca 2 år sen för 800kr och endast använd 1 gång så i nyskick! Jag är 174 och den slutar ca 20 cm ovanför marken på mig! längden på banden går att korta och förlänga som man vill och i ryggen korsas banden (se sista bilden)
Sneaky steve skor - köptes i somras och använda kanske 5 gånger, så väldigt bra skick! säljer för dom är för stora för mig. färgen är så s snygg!
Volangblus  - Köptes för ca 1 år sen på zara! jag har använt den typ 4 ggr så den är i princip i nyskick. den är så sjukt fin och skön till sommaren!! bilderna är lånade men fixar egna om man skriver privat.
Trekvartsärm kofta - köpte den på sellpy för 300kr men kom aldrig t användning tyvärr. Koftan är i nyskick och hittar inga defekter. Den är så så så skön och väldigt varm! köpare står för frakt!
Bolero - Supersöt grå/glittrig bolero som jag köpte på plick men har aldrig använt så den är i toppen skick! Den funkar perfekt både till vardags och vid finare tillfällen💞 (bilderna är lånade)
Asymmetrisk tröja - One shoulder ish stickad tröja från even&odd, köptes i vintras men använt max 2 ggr. Är 175 o den sitter bra på mig, osäker på strl. ❤️