Vitt linne - Säljer mitt vita linne från Gina Tricot som även går att använda som tubtopp💓Skick som nytt och perfekt till sommaren, hör av er via frågor eller intresse
Vit kortkjol  - Säljer denna söta kjolen som kommit till användning endast 1 gång! Kjolen har snören som detalj men går ej att spänna åt banden, hör av er via intresse eller frågor 💕💕 passar perfekt för sommaren!!
Svart adidas jacka - Säljer min systers adidas vinterjacka i ny skick p.ga ingen användning! Nypris 700kr säljer för 250kr! Storlek S
Vit prickig klänning - Super söt klänning som kommit till användning 2 gånger! Super skönt och bekvämt material och i bra skick!💗 Hör av er via intresse eller frågor 💕 (2 första bilderna är lånade!!!!!)
Marinblå långärmad topp med prickigt mönster - Snygg marinblå långärmad topp som inte går att köpa längre (ser bara ut som svart på bilden ) med transparenta ärmar och prickigt mönster. Storlek XS passar mig som vanligtvis bär S. Kan posta samma dag som köpet genomförs!! Hör av er via intresse, frågor eller annat!💗💗
Svart långkjol  - Säljer en superfin svart långkjol. Säljer pga att den är för kort i längden. Inga defekter och är som ny. Skriv via intresse eller frågor!💗
Örhängen - Säljer helt nya oanvända örhängen pågrund av att jag tyckte de var för stora på mig! Postar samma dag eller dagen efter köp!
Kofta - Säljer en supersöt kofta i en jättefin färg! Storleken är S men det är en liten modell! Hör av er för fler frågor eller bilder, skick som nytt!💗
Tub topp med volang  - Säljer denna helt oanvända tub toppen med volang💗 Köp gärna via köp nu kan posta så snabbt som möjligt!💕💕 pris kan diskuteras, materialet på volangen är annorlunda till toppen
Linne - Säljer detta supersöta ribbads linnet (kolla sista bilden) som faktiskt aldrig kommit till användning!! Materialet är som baddräktsmaterial och har detaljer på sidan! Inga defekter och superskön ! Hör av er via intresse eller frågor 💗
Linnebyxor!  - Säljer super snygga linnebyxor som aldrig har andvändts pågrund av att de inte passade och inte hann lämnas tillbaka i tid! Säljer för 150kr!💗💗
Hoodie - Säljer min hoodie som har kommit till användning en del, men fortfarande i fint skick och inga defekter! Storlek xs passar mig som bär S! 💗 Hör gärna av er via intresse eller frågor!!
Klänning  - Super söt klänning som kommit till användning 2 gånger! Super skönt och bekvämt material och i  bra skick!💗 Hör av er via intresse eller frågor 💕 (2 första bilderna är lånade!!!!!)
Klänning  - Säljer min super söta klänning som inte kommit till användning på 2 år. Klänningen är i vädligt fint skick som ny, nypris runt  180 kr säljer för 100!!!💗💗
Jeans - Säljer mina svarta högmidjade jeans! De är lite fransiga längst ner (ska vara så)! Jeansen är använda men i väldigt fint skick! Hör gärna av er via intresse eller frågor 💕💕💕
Kjol  - Super söt zebra mönstrad kjol till ett bra pris! Inte använd på ett år och i nyskick! Fin detalj på sidan och väldigt luftig och skön!! Hör av er via intresse eller frågor 💗💗
Jeans  - Säljer dessa fina jeansen! Hittar inte stilen har andvänds men skicket är som nytt!!💗 Hör av er via intresse eller frågor!!!!
Långkjol - Super söt kjol med slits! Passar perfekt till sommaren, använd fåtal gånger men skicket är som nytt!! Hör av er via intresse eller frågor 💗💗
Kofta - Säljer en söt kofta som inte används! Hör av er via intresse eller frågor! Skick som nytt, storlek S/M men är liten i storleken
Vit topp - Säljer denna fina toppen då den aldrig kommer till användning! Använd ett fåtal gånger men skicket är som nytt! Hör av er via intresse eller frågor!💗💗💗
Linne - Säljer detta fina linnet från Gina Tricot. Linnet har kommit till användning 2-3 gånger. Hör av er via intresse eller frågor!💗
Cardigan  - Säljer min svarta cardigan. Jättefin och använd ett fåtal gånger. Den har inga defekter och är i nyskick! Skriv via intresse eller bättre bilder!💗
Gina kofta  - Säljer min Gina kofta för 150kr, Nypris 250kr. Koftan har inga defekter och är i nyskick! Skriv via intresse eller bättre bilder!💕
Randig tröja  - Säljer denna fina långärmade tröjan! Den används inte men är super fin. Tröjan har inga defekter och är super bekväm!! Hör av er angående frågor eller intresse!💓💕