Vit omlottopp med knytband - Säljer en vit omlottopp med långa ärmar och knytband i midjan. Toppen har en djup v-ringning och är gjord i ett lätt, strukturerat tyg som ger en snygg och luftig känsla. Perfekt att styla med jeans eller kjol för en fräsch look. Storlek M passar Mig som bär S lika bra går att spänna i ryggen!!❤️❤️
Mörkblå hoodie från Polo Ralph Lauren - säljer min hoodie i storlek L men är mindre i storleken så skulle säga sitter som en M. Jag är 175 o passar mig i längden bra skulle jag säga. Har bytat ut den som sitter i dragkedjan eftersom den gick sönder!! Kolla sista bilden!! Helt okej skick lägg prisförslag!!
Vit spetslinne med blommönster H&M - Superfint vitt linne från H&M i storlek S, med tunna axelband och v-ringad spetskant. Hela toppen är täckt av ett blommigt spetsmönster som ger en romantisk vibe. Perfekt att styla med jeans eller kjol för en fräsch look. PRISLAPP ALDRIG ANVÄND!
Svart topp med v-ringning från SHEIN - Snygg svart topp från SHEIN i storlek XS. Modellen har en djup v-ringning och korta ärmar, vilket ger en trendig och feminin look. Toppens material är stretchigt och figurnära, perfekt att styla med jeans eller kjol.
stickad topp - säljer denna tröja ifrån Gina aldrig använd eftersom jag har en annan!!! Storlek M passar mig som bär S o xs i kläder!!!-skriv vid frågor lägg gärna prisförslag!! prislapp finns kvar!!💕💕
Blå bootcut jeans - säljer dessa jeans då dom inte passade, aldrig använda av mig!!! Finns defekter kolla sista bilden men inget som syns när man har dem på sig!! LÅNADE Bilder! hör av dig vid frågor eller mått, svara så snabbt jag kan❤️
Mörkblå t-shirt - t-shirt ifrån shein aldrig använd storlek s
Svart prickig linnetopp - Säljer en söt svart linnetopp med vita prickar och smala axelband. Toppen har knappar framtill och en lätt rynkad detalj under bysten för en smickrande passform. Perfekt för varma dagar! finns ingen storlek men uppskappae XS
Svart offshoulder tröja - Snygg svart offshoulder tröja med långa ärmar. storlek xs passar s också. köptes för ett tag sedan men har nästan aldrig användts❤️❤️
Rosa stickad tröja från Gina - Säljer då jag köpte en annan! Sitter som xs!! Aldrig använd med prislapp! Har ingen bild med den på❤️
Svart ribbad kofta - Säljer en snygg svart ribbad kofta med långa ärmar. Den är croppad och har knappar framtill. Perfekt för både vardag och fest! 🖤🖤
Vit långärmad topp från Nelly - Säljer denna omlott topp ifrån Nelly. Väldigt efterfrågade och slutsåld på hemsidan!! Använd fåtal gånger alltså inga tecken på användning! Lägg prisförslag❤️❤️
Blå jeans från LTB - Säljer ett par snygga blå jeans från LTB i modellen Valerie. De är lågmidjade och har en bootcut-stil som ger en skön retrovibe. Perfekta för både vardag och fest! Jeansen är i bra skick skit. Storleken motsvarar S. Kolla bilder för mått!
Skjorta!! - Säljer denna skjorta, storlek 42 men passar mig som bär s!! Väldigt snygg och figur sydd!! Toppen skick!👌🏼👌🏼
Intimissimi tröja - Säljer denna tröjan ifrån Intimissimi!! Bra skick! Läggprisförlag vid intresse❤️
Vero Moda - Säljer då den inte kommer till användning. Använd några gånger❤️❤️❤️hör av dig vid frågor❤️
Intimissimi tröja - Säljer min snygga tröja ifrån intimissimi❤️hör av dig vid frågor eller intresse❤️Nypris låg runt 450❤️
Blus - Säljer min söta blus ifrån Gina storlek M passar mig som bär S lika bra❤️❤️aldrig använd men har klippt av lappen❤️Nypris 400
Victoria secret bh - Säljer då den inte passar längre helt okej skick och några diamanter har släppt! Har klippt av lappen men storleken är 70C❤️
Nelly topp - Säljer min topp ifrån Nelly!! Använd fåtal gånger i nyskick!!❤️
Blus - Säljer min söta blus ifrån Zara då den inte kommer till användning längre. Storlek Xs passar större också!! Hör av dig vid frågor eller intresse❤️
Tröja - Säljer denna tröjan ifrån esprit använd några gånger står ingen storlek men sitter som s/m tycker jag❤️
Blus - Säljer min blus ifrån zara använt några gånger. Första knappen har åkt av men inget man märker eller störs!❤️hör av dig vid frågor eller intresse!❤️
Jacka - Säljer denna jackan som ja endast använt fåtal gånger!!Bra skick!