Kategorier Varumärken

En enda risk (lättläst) (häftad)

Ambra Vinter är journalist på Sveriges största kvällstidning. Hon är knivskarp och kaxig. Tom Lexington är före detta elitsoldat. Traumatiserad och sviken försöker han vinna tillbaka kvinnan han förlorat till en annan. Två människor som är varandras motpoler förs samman av ödet i ett vintrigt Norrbotten. En enda risk är en bladvändare fylld av kärlek, sex och spänning. Boken är en lättläst bearbetning av Simona Ahrnstedts romanceroman med samma namn. Pamela Jaskoviak har bearbetat boken till lättläst.    Format Häftad   Omfång 242 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2018-02-28   Medverkande Pamela Jakoviak   Medverkande Nils Olsson   ISBN 9789188073426  . Böcker.
Ambra Vinter är journalist på Sveriges största kvällstidning. Hon är knivskarp och kaxig. Tom Lexington är före detta elitsoldat. Traumatiserad och sviken försöker han vinna tillbaka kvinnan han förlorat till en annan. Två människor som är varandras motpoler förs samman av ödet i ett vintrigt Norrbotten. En enda risk är en bladvändare fylld av kärlek, sex och spänning. Boken är en lättläst bearbetning av Simona Ahrnstedts romanceroman med samma namn. Pamela Jaskoviak har bearbetat boken till lättläst.    Format Häftad   Omfång 242 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2018-02-28   Medverkande Pamela Jakoviak   Medverkande Nils Olsson   ISBN 9789188073426  . Böcker.

En enda risk (lättläst) (häftad)

Ambra Vinter är journalist på Sveriges största kvällstidning. Hon är knivskarp och kaxig. Tom Lexington är före detta elitsoldat. Traumatiserad och sviken försöker han vinna tillbaka kvinnan han förlorat till en annan. Två människor som är varandras motpoler förs samman av ödet i ett vintrigt Norrbotten. En enda risk är en bladvändare fylld av kärlek, sex och spänning. Boken är en lättläst bearbetning av Simona Ahrnstedts romanceroman med samma namn. Pamela Jaskoviak har bearbetat boken till lättläst. Format Häftad Omfång 242 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2018-02-28 Medverkande Pamela Jakoviak Medverkande Nils Olsson ISBN 9789188073426

Detaljer

Pris 114kr
Storlek -
Kategori bocker

Ladda ner appen

Köp, sälj & upptäck med PLICK

Hur funkar Plick?

Hur köper jag på Plick?

Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?

1. Sök

Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg

2. Snacka

Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!

3. Köp!

Hur säljer jag på Plick?

Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!

1. Fota

Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.

2. Tagga

Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas

3. Sälj!

Hämta appen!

Hej!

I plick-appen har du fri tillgång till alla funktioner och kan gratis lägga upp saker till försäljning. ladda hem appen gratis för att köpa, sälja, följa och likea. plick finns på App Store och Google Play!

Gå till App Store Gå till Google Play Android app on Google Play