Kategorier Varumärken

En naken karl firar jul / Lättläst (inbunden)

Assar Jansson avskyr att fira jul. Eller rättare sagt, han avskyr att fira jul med sin syster. Det brukar vara väldigt rörigt och stökigt med många människor, barn, hundar och katter. Assar tänker på hur han ska bära sig åt för att slippa i år. Då ringer telefonen. Klara Lasker bjuder honom att fira jul med henne och hennes familj. Det kan ju bara inte vara värre än att fira med systern... Eller?  En naken karl firar jul är den efterlängtade uppföljaren på Johan Werkmästers tidigare böcker om herr Jansson och fröken Lasker.     Format Inbunden   Omfång 96 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2017-07-11   ISBN 9789188073457  . Böcker.
Assar Jansson avskyr att fira jul. Eller rättare sagt, han avskyr att fira jul med sin syster. Det brukar vara väldigt rörigt och stökigt med många människor, barn, hundar och katter. Assar tänker på hur han ska bära sig åt för att slippa i år. Då ringer telefonen. Klara Lasker bjuder honom att fira jul med henne och hennes familj. Det kan ju bara inte vara värre än att fira med systern... Eller?  En naken karl firar jul är den efterlängtade uppföljaren på Johan Werkmästers tidigare böcker om herr Jansson och fröken Lasker.     Format Inbunden   Omfång 96 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2017-07-11   ISBN 9789188073457  . Böcker.

En naken karl firar jul / Lättläst (inbunden)

Assar Jansson avskyr att fira jul. Eller rättare sagt, han avskyr att fira jul med sin syster. Det brukar vara väldigt rörigt och stökigt med många människor, barn, hundar och katter. Assar tänker på hur han ska bära sig åt för att slippa i år. Då ringer telefonen. Klara Lasker bjuder honom att fira jul med henne och hennes familj. Det kan ju bara inte vara värre än att fira med systern... Eller?  En naken karl firar jul är den efterlängtade uppföljaren på Johan Werkmästers tidigare böcker om herr Jansson och fröken Lasker.  Format Inbunden Omfång 96 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2017-07-11 ISBN 9789188073457

Detaljer

Pris 149kr
Storlek -
Kategori bocker

Ladda ner appen

Köp, sälj & upptäck med PLICK

Hur funkar Plick?

Hur köper jag på Plick?

Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?

1. Sök

Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg

2. Snacka

Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!

3. Köp!

Hur säljer jag på Plick?

Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!

1. Fota

Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.

2. Tagga

Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas

3. Sälj!

Hämta appen!

Hej!

I plick-appen har du fri tillgång till alla funktioner och kan gratis lägga upp saker till försäljning. ladda hem appen gratis för att köpa, sälja, följa och likea. plick finns på App Store och Google Play!

Gå till App Store Gå till Google Play Android app on Google Play