Kategorier Varumärken

Mediehjälpen : din guide till sociala medier och massmedia (inbunden)

Utvecklingen inom traditionella och sociala medier sker rasande fort. Många riskerar att synas i fel sammanhang, eller att inte nå fram i bruset. Hur ska du synas och samtidigt hantera kriser om de uppstår? Svaren finns i den här boken. Ur innehållet:  Medierelationer – att synas i offentligt ljus Sociala medier – lyckas i bruset Visuell kommunikation ger dig uppmärksamhet Vad har nyhetsvärde Så hanterar du krisen Dina kontakter med journalister Skriv och tala så folk förstår Samtalston i sociala medier Kommunikationsplanering Varumärkesbyggande  Sagt om boken: ”Eftersom vi alla är vårt eget varumärke och mer eller mindre delar med oss av vårt jobb och privatliv, framför allt i sociala medier, är det viktigt att veta vad man gör varje gång man publicerar något. Mediehjälpen ger enkla och konkreta tips, för de som har med media att göra i sitt dagliga värv eller för den som bara exponerar sig i sociala medier. Hur göra och tänka rätt från början? Ta del av tipsen och råden!”  - Frida Boklund, regionchef, Företagarna i Jönköping och Östergötlands län ”Innehållet i denna bok är mycket verklighetsbaserat och man känner igen sig i de situationer som kan uppstå. Värdefulla tips och råd, som gör att man känner sig säkrare i sin roll när man utsätts i en krävande intervju”  - Annika Pettersson, sportchef, Svenska Motorcykel- och Snöskoterförbundet SVEMO ”Tack vare den otroligt snabba utvecklingen av sociala medier ställs idag helt nya krav på oss politiker. Att inte ha förmågan att hantera det höga tempot och själv vara den som sätter agendan i bruset ger sämre förutsättningar att föra fram ett budskap. Det här är en bok som ger såväl bakgrunden som konkreta råd om tillvägagångssätt för att lyckas i det nya medielandskapet.” - Tony Ring, oppositionsråd för Moderaterna i Karlskoga kommun  Författarna är erfarna inom journalistik, kommunikation och politik. Med förord av Lars Stjernkvist.    Format Inbunden   Omfång 125 sidor   Språk Svenska   Förlag Fantasi & Fakta   Utgivningsdatum 2017-08-21   Medverkande Carl Selling   Medverkande Johan Hesselstrand   ISBN 9789188489029  . Böcker.
Utvecklingen inom traditionella och sociala medier sker rasande fort. Många riskerar att synas i fel sammanhang, eller att inte nå fram i bruset. Hur ska du synas och samtidigt hantera kriser om de uppstår? Svaren finns i den här boken. Ur innehållet:  Medierelationer – att synas i offentligt ljus Sociala medier – lyckas i bruset Visuell kommunikation ger dig uppmärksamhet Vad har nyhetsvärde Så hanterar du krisen Dina kontakter med journalister Skriv och tala så folk förstår Samtalston i sociala medier Kommunikationsplanering Varumärkesbyggande  Sagt om boken: ”Eftersom vi alla är vårt eget varumärke och mer eller mindre delar med oss av vårt jobb och privatliv, framför allt i sociala medier, är det viktigt att veta vad man gör varje gång man publicerar något. Mediehjälpen ger enkla och konkreta tips, för de som har med media att göra i sitt dagliga värv eller för den som bara exponerar sig i sociala medier. Hur göra och tänka rätt från början? Ta del av tipsen och råden!”  - Frida Boklund, regionchef, Företagarna i Jönköping och Östergötlands län ”Innehållet i denna bok är mycket verklighetsbaserat och man känner igen sig i de situationer som kan uppstå. Värdefulla tips och råd, som gör att man känner sig säkrare i sin roll när man utsätts i en krävande intervju”  - Annika Pettersson, sportchef, Svenska Motorcykel- och Snöskoterförbundet SVEMO ”Tack vare den otroligt snabba utvecklingen av sociala medier ställs idag helt nya krav på oss politiker. Att inte ha förmågan att hantera det höga tempot och själv vara den som sätter agendan i bruset ger sämre förutsättningar att föra fram ett budskap. Det här är en bok som ger såväl bakgrunden som konkreta råd om tillvägagångssätt för att lyckas i det nya medielandskapet.” - Tony Ring, oppositionsråd för Moderaterna i Karlskoga kommun  Författarna är erfarna inom journalistik, kommunikation och politik. Med förord av Lars Stjernkvist.    Format Inbunden   Omfång 125 sidor   Språk Svenska   Förlag Fantasi & Fakta   Utgivningsdatum 2017-08-21   Medverkande Carl Selling   Medverkande Johan Hesselstrand   ISBN 9789188489029  . Böcker.

Mediehjälpen : din guide till sociala medier och massmedia (inbunden)

Utvecklingen inom traditionella och sociala medier sker rasande fort. Många riskerar att synas i fel sammanhang, eller att inte nå fram i bruset. Hur ska du synas och samtidigt hantera kriser om de uppstår? Svaren finns i den här boken. Ur innehållet: Medierelationer – att synas i offentligt ljus Sociala medier – lyckas i bruset Visuell kommunikation ger dig uppmärksamhet Vad har nyhetsvärde Så hanterar du krisen Dina kontakter med journalister Skriv och tala så folk förstår Samtalston i sociala medier Kommunikationsplanering Varumärkesbyggande Sagt om boken: ”Eftersom vi alla är vårt eget varumärke och mer eller mindre delar med oss av vårt jobb och privatliv, framför allt i sociala medier, är det viktigt att veta vad man gör varje gång man publicerar något. Mediehjälpen ger enkla och konkreta tips, för de som har med media att göra i sitt dagliga värv eller för den som bara exponerar sig i sociala medier. Hur göra och tänka rätt från början? Ta del av tipsen och råden!” - Frida Boklund, regionchef, Företagarna i Jönköping och Östergötlands län ”Innehållet i denna bok är mycket verklighetsbaserat och man känner igen sig i de situationer som kan uppstå. Värdefulla tips och råd, som gör att man känner sig säkrare i sin roll när man utsätts i en krävande intervju” - Annika Pettersson, sportchef, Svenska Motorcykel- och Snöskoterförbundet SVEMO ”Tack vare den otroligt snabba utvecklingen av sociala medier ställs idag helt nya krav på oss politiker. Att inte ha förmågan att hantera det höga tempot och själv vara den som sätter agendan i bruset ger sämre förutsättningar att föra fram ett budskap. Det här är en bok som ger såväl bakgrunden som konkreta råd om tillvägagångssätt för att lyckas i det nya medielandskapet.” - Tony Ring, oppositionsråd för Moderaterna i Karlskoga kommun Författarna är erfarna inom journalistik, kommunikation och politik. Med förord av Lars Stjernkvist. Format Inbunden Omfång 125 sidor Språk Svenska Förlag Fantasi & Fakta Utgivningsdatum 2017-08-21 Medverkande Carl Selling Medverkande Johan Hesselstrand ISBN 9789188489029

Detaljer

Pris 249kr
Storlek -
Kategori bocker

Ladda ner appen

Köp, sälj & upptäck med PLICK

Hur funkar Plick?

Hur köper jag på Plick?

Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?

1. Sök

Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg

2. Snacka

Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!

3. Köp!

Hur säljer jag på Plick?

Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!

1. Fota

Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.

2. Tagga

Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas

3. Sälj!

Hämta appen!

Hej!

I plick-appen har du fri tillgång till alla funktioner och kan gratis lägga upp saker till försäljning. ladda hem appen gratis för att köpa, sälja, följa och likea. plick finns på App Store och Google Play!

Gå till App Store Gå till Google Play Android app on Google Play