Kategorier Varumärken

Lätt Att Läsa Klass 1B - Hjälp, vi kommer för sent.

I bra skick lite småskavanker finns som någon mindre kantstötning,vågiga blad förekommer. Se extrabilderna fler bilder kan skickas.  OBS Jag skickar bara med Postnord.. Övrigt.I bra skick lite småskavanker finns som någon mindre kantstötning,vågiga blad förekommer. Se extrabilderna fler bilder kan skickas.  OBS Jag skickar bara med Postnord.. Övrigt.I bra skick lite småskavanker finns som någon mindre kantstötning,vågiga blad förekommer. Se extrabilderna fler bilder kan skickas.  OBS Jag skickar bara med Postnord.. Övrigt.
I bra skick lite småskavanker finns som någon mindre kantstötning,vågiga blad förekommer. Se extrabilderna fler bilder kan skickas.  OBS Jag skickar bara med Postnord.. Övrigt.I bra skick lite småskavanker finns som någon mindre kantstötning,vågiga blad förekommer. Se extrabilderna fler bilder kan skickas.  OBS Jag skickar bara med Postnord.. Övrigt.I bra skick lite småskavanker finns som någon mindre kantstötning,vågiga blad förekommer. Se extrabilderna fler bilder kan skickas.  OBS Jag skickar bara med Postnord.. Övrigt.

Lätt Att Läsa Klass 1B - Hjälp, vi kommer för sent.

I bra skick lite småskavanker finns som någon mindre kantstötning,vågiga blad förekommer. Se extrabilderna fler bilder kan skickas. OBS Jag skickar bara med Postnord.

Klass1b Lätt att läsa Barnbok Bok

Detaljer

Pris 45kr
Storlek NO SIZE
Kategori ovrigt

Ladda ner appen

Köp, sälj & upptäck med PLICK

Hur funkar Plick?

Hur köper jag på Plick?

Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?

1. Sök

Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg

2. Snacka

Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!

3. Köp!

Hur säljer jag på Plick?

Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!

1. Fota

Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.

2. Tagga

Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas

3. Sälj!

Hämta appen!

Hej kompis!

I plick-appen har du fri tillgång till alla funktioner och kan gratis lägga upp saker till försäljning. ladda hem appen gratis för att köpa, sälja, följa och likea. plick finns på App Store och Google Play!

Gå till App Store Gå till Google Play Android app on Google Play