Alla kategorier / Mode / Väskor
19V69 Versace västa oanvänd💓
19V69 Versace västa oanvänd💓 - 89 19V69 Versace västa oanvänd💓 - 90

19V69 Versace västa oanvänd💓

Storlek: normal
Kategori: Väskor
Märke: Versace
Färg: Svart

2100 SEK

Denna vara är inte direkt köpbar via vår webplats. Ladda ner appen för att kontakta säljaren
Beskrivning

aldrig använd, känner att jag aldrig kommer använda den så därav säljer jag💓 nypris 2700 mitt pris 2100 diskuterbart, bevis på att den är äkta finns, originalspåren hänger med! plasten kvar på märket inuti väskan💓fler bilder finns vid önskan

Embla❤️
Embla❤️
(1)
Senast aktiv: +1 månad sen
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mer från samma säljare
Visa alla
vit volangkjol helt oanvänd - säljer min kjol från bikbok eftersom den är alldeles flr stor. den är storlek xs men passar S-M bättre. har aldrig använt den, inte heller tvättat den så den är helt som ny. nypris 499 om jag inte mina fel💗
svart volangkjol från kappahl - säljer eftersom den är för stor, har använt den 2-3 ggr och den är som i nyskick💗
mörkblå low straight jeans 🍁 - säljer mina lager157 low straight waist 24 length 32 har haft dem uppvikta mestadels. lite söndertrampade längst ner men inget man tänker på.  annars nyskick💗
jättesnygga jeans till hösten!!🍁 - säljer mina favvojeans från kappahl då dem tyvärr är för små💔 lågmidjade och sitter jättesnyggt, inte pösiga alls i midjan. säljs inte längre💗
svarta juicy storlek xxs/xs/s - säljer svarta juicybyxor storlek xxs men passar xs/s mycket bättre. sparsamt använda. pyttelite upptrampat längst ner men annars i fint skick. säljer pga att dem är för stora och därför ej kommer till användning💗
jeans från lager157 storlek xs - jättesnygga jeans, köpte dem i xs men tyvärr var dem för stora. jag är 158 lång. bilderna är dock på exakt samma byxor i xxs bara skriv om du vill ha bilder på dem i xs☺️orginalpris 499
Liknande annonser
Visa alla