Det fruktansvärda (lättläst) (häftad)
Det fruktansvärda (lättläst) (häftad)
Det är sommaren 1962 och Erik är fjorton år. Det är en höjdarsommar. Erik, hans kompis Edmund och brorsa Henry bor på deras sommarställe som kallas för Genesaret. Allt är så bra det bara kan bli, fram tills detfruktansvärda händer. Det fruktansvärda är en lättläst bearbetning av Håkan Nessers bok Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Boken har bearbetats till lättläst av Johan Werkmäster. Format Häftad Omfång 139 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2017-02-15 ISBN 9789170532016
Detaljer
Pris | 114kr |
Storlek | - |
Kategori | bocker |
Hur funkar Plick?
Hur köper jag på Plick?
Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?
1. Sök
Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg
2. Snacka
Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!
3. Köp!
Hur säljer jag på Plick?
Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!
1. Fota
Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.
2. Tagga
Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas
3. Sälj!