Kategorier Varumärken

Mosippan (lättläst) (häftad)

Krig, ransonering, längtan och kärlek. Mitt i den grå vardagen skimrar Nancy. Andra världskriget drar genom Europa. Hemma i stugan jobbar Nancy och föräldrarna hårt för att klara sig genom de kalla vintrarna. De är Nancy som nyss fyllt sjutton år längtar efter att det riktiga livet ska börja. Hon drömmer om att utbilda sig, flytta till stan och viktigast av allt: att hitta kärleken. När hon träffar Lars vågar hon nästan hoppas att hennes drömmar kan bli verklighet. Mosippan är andra delen i serien om Nancy. Boken är skriven av Elsie Johansson och har bearbetats till lättläst av Johan Werkmäster.     Format Häftad   Omfång 149 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2018-04-23   Medverkande Johan Werkmäster   ISBN 9789188073679  . Böcker.
Krig, ransonering, längtan och kärlek. Mitt i den grå vardagen skimrar Nancy. Andra världskriget drar genom Europa. Hemma i stugan jobbar Nancy och föräldrarna hårt för att klara sig genom de kalla vintrarna. De är Nancy som nyss fyllt sjutton år längtar efter att det riktiga livet ska börja. Hon drömmer om att utbilda sig, flytta till stan och viktigast av allt: att hitta kärleken. När hon träffar Lars vågar hon nästan hoppas att hennes drömmar kan bli verklighet. Mosippan är andra delen i serien om Nancy. Boken är skriven av Elsie Johansson och har bearbetats till lättläst av Johan Werkmäster.     Format Häftad   Omfång 149 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2018-04-23   Medverkande Johan Werkmäster   ISBN 9789188073679  . Böcker.

Mosippan (lättläst) (häftad)

Krig, ransonering, längtan och kärlek. Mitt i den grå vardagen skimrar Nancy. Andra världskriget drar genom Europa. Hemma i stugan jobbar Nancy och föräldrarna hårt för att klara sig genom de kalla vintrarna. De är Nancy som nyss fyllt sjutton år längtar efter att det riktiga livet ska börja. Hon drömmer om att utbilda sig, flytta till stan och viktigast av allt: att hitta kärleken. När hon träffar Lars vågar hon nästan hoppas att hennes drömmar kan bli verklighet. Mosippan är andra delen i serien om Nancy. Boken är skriven av Elsie Johansson och har bearbetats till lättläst av Johan Werkmäster.  Format Häftad Omfång 149 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2018-04-23 Medverkande Johan Werkmäster ISBN 9789188073679

Detaljer

Pris 114kr
Storlek -
Kategori bocker

Ladda ner appen

Köp, sälj & upptäck med PLICK

Hur funkar Plick?

Hur köper jag på Plick?

Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?

1. Sök

Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg

2. Snacka

Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!

3. Köp!

Hur säljer jag på Plick?

Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!

1. Fota

Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.

2. Tagga

Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas

3. Sälj!

Hämta appen!

Hej!

I plick-appen har du fri tillgång till alla funktioner och kan gratis lägga upp saker till försäljning. ladda hem appen gratis för att köpa, sälja, följa och likea. plick finns på App Store och Google Play!

Gå till App Store Gå till Google Play Android app on Google Play