Kungsgatan (lättläst) (häftad)
Kungsgatan (lättläst) (häftad)
Adrian vet inte vad han ska göra med sitt liv. Han tar olika slags arbeten och läser mycket. Adrian kommer från landet. Men i mötet med staden förändras han.I klassikern Kungsgatan beskriver Ivar Lo-Johansson livet i Stockholm på 1920-talet och vad människorna gör för att kunna bo kvar i staden.Kungsgatan av Ivar Lo-Johansson är bearbetad till lättläst av Johan Werkmäster.Susanna Alakoski har skrivit förord. Format Häftad Omfång 134 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2015-01-20 Medverkande Johan Werkmäster ISBN 9789170535208
Detaljer
Pris | 114kr |
Storlek | - |
Kategori | bocker |
Hur funkar Plick?
Hur köper jag på Plick?
Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?
1. Sök
Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg
2. Snacka
Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!
3. Köp!
Hur säljer jag på Plick?
Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!
1. Fota
Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.
2. Tagga
Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas
3. Sälj!