Mannen på balkongen (lättläst) (häftad)
Mannen på balkongen (lättläst) (häftad)
Det är sommar i Stockholm år 1967. Människor solar i parkerna. Men det är farligt att vara i parkerna. Tre flickor har blivit mördade. Pensionärer har blivit rånade. Polisen Martin Beck gör allt för att hitta mördaren och rånaren. Är det samma person? Och vem är mannen på balkongen? Format Häftad Omfång 104 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2017-07-11 Medverkande Per Wahlöö ISBN 9789188073471
Detaljer
Pris | 114kr |
Storlek | - |
Kategori | bocker |
Hur funkar Plick?
Hur köper jag på Plick?
Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?
1. Sök
Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg
2. Snacka
Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!
3. Köp!
Hur säljer jag på Plick?
Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!
1. Fota
Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.
2. Tagga
Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas
3. Sälj!