Tyvärr hittar vi inte varan du letar efter men ta en titt på dessa liknande...
Visa alla
Klänning - Jätte fin  klänning från Lindex  använd en gång. Säljer den för det var lite lång på mig dom är bara 155 cm. Normal till storleken.
Klänning  - Klänning från mango snvönd 2 gånger. Normal i storlek och är i mycket bra skick.
Klänning - Bekväm och färgglad klänning. Säljer pga stor garderobrensning. Kika gärna på mina andra annonser, säljer mycket. Samfraktar gärna:)
Klänning  - Två klänningar från SHEIN tror jag , aldrig använda och i ett mellan slag mellan vanligt och träningsmaterial, dom går ner till knäna
Klänning - Superfin klänning från H&M som är helt slutsåld💕🩷
Klänning - Snygg långklänning med svarta och vita ränder. Det är en bandeu klänning från bershka.
Klänning  - Superfin klänning