Tyvärr hittar vi inte varan du letar efter men ta en titt på dessa liknande...
Visa alla
Klänning - Klänning från H&M aldrig använd. Är normal i storlek och i fin olivgrön färg.
Klänning - Superfin! Knappast använd! Skulle säga att den är som strl s
Klänning - Superfin klänning från HM, men som tyvärr blivit liggandes. Lappen finns kvar! 💕❣️
Klänning - En grön klänning som är perfekt till sommaren, nyskick
Klänning - Söt klänning i strl 36💕💕
Klänning  - Bra skick
Klänning - Grön klänning med fjärilar/blommor, såå fin använd 2-3 gånger🦋🌸🌸
Klänning  - Klänning från hm Använd vid ett tillfälle Knyte på sidorna så går att göra tajtare i midjan för en mer figursydd form🌸