Tyvärr hittar vi inte varan du letar efter men ta en titt på dessa liknande...
Visa alla
Intressekoll - En mycket eftertraktad klänning från Pull and bear som ständigt tar slut. Lyckades få tag på en xs men den satt inte som jag önskade. Endast provad!!! Lapp kvar mm. Skriv om ni är intresserade!
Intressekoll  - Intressekoll på denna jättefina klänningen från zara!
INTRESSEKOLL !! söt kawaii klänning - funderar på att sälja denna klänning jag köpte från kawaii i stockholm för några år sedan. den är en japansk storlek medium, ungefär XS-S här i sverige. :))
Intressekoll - Supersöt klänning från det franska märket Frime i blått och vitt. Köpt för 1300 förra sommaren i Frankrike jättefin att ha i sommar😍
INTRESSEKOLL Söt sommar/strandklänning - Jättesöt sommar/strandklänning från Zara i storlek xs. Klänningen har en lös och avslappnad passform med halterneck-design och knyt vid ryggen och jättefina detaljer på framsidan. Den är i jättebra skick! Lägg prisförslag om du är intresserad 💝
INTRESSEKOLL Så fin sommarklänning - Intressekoll på denna sååå fina sommarklänningen köpt i Nice. Den har en enkel och klassisk design med ett så fint mönster och med omlott upptill och resår i midjan. Står ingen storlek men passar xs och s. Lägg prisförslag om du är intresserad 💝