Tyvärr hittar vi inte varan du letar efter men ta en titt på dessa liknande...
Visa alla
Bal klänning - En helt ny bal klänning som bara är använd en gång, köpt på dressroom i Gbg . Säljer pga att jag ej använder den mer. Öppen rygg och formar kroppen jätte snyggt. Man kan justera den lite hur man vill så den passar större storlekar. Köparen står för frakten, pris kan diskuteras
Bal / Event klänning - Ny pris 850kr. Klänningen har bara använts 1 gång och säljs för att jag inte har någon använding av den. Den passar mig perfekt som är en 1.73 cm lång! 🥰 Hör av dig för mer frågor samt fler bilder. Priset kan diskuteras vid snabb affär 💞
Svart bal klänning med spetsdetaljer - Elegant svart långklänning med spetsdetaljer och offshoulder-design, är även glitter/ glitterpärlor på den. Klänningen har en tight passform och en korsett snörning i ryggen. Perfekt för bal. (Några bilder lånade) nypris: 2200kr
Bal klänning! - Säljer nu min bal klänning! Super fin köpt för 2000kr på lulus.com. Använd en gång så den är som ny💘🙏🏼pris kan diskuteras. Kontakta mig för mer bilder!!
Bal klänning - Säljer min vackra balklänning som jag använt på min skol bal, den är strapless och har en slits vid ena benet, klänningen är designad som en corset och har en dragkedja på ena sidan, materialet är bomullsblandningstyg som följer kroppens sömmar för en drömlik silhuett, designen kompletteras med en voluminös, volangrik kjol. Jag köpte klänningen från Australien för ca 1700 kr men säljer den för 1100 kr. Skriv gärna om ni har några frågor💓
Svart lång bal klänning  - Säljer en svart långklänning med smala axelband och dekorativa volanger som löper diagonalt över hela klänningen. Passar bra till balen. Har prislappen kvar
Bal klänning  - Super fin enkel balklänning som jag hade på min val i 9an!! Säljer då jag inte kommer använda den igen, tror den är köpt på asos eller bubbleroom! Fin med öppen rygg med snörning och slits på sidan!💗 glansigt svart tyg!
Bal klänning - Säljer nu denna superfina klänning från Nelly.  Använd en gång, den är lite uppsydd men passar bra i längden på mig som är 162. Hör av er vid frågor!💓