Klänning strl 32 - Liknande annonser

Klänning  - Sjukt fin klänning använd 1 gång  Nypris: 1080 Perfekt till jul/nyår eller finare tillställningar
Klänning - Klänning från Boohoo. Superfint skick. Storlek S.
Klänning - Miniklänning från missguided, helt oanvänd med prislapp kvar
Klänning - Klänning i nyskick med lappen kvar. Från Kappahl, nypris var 599,- Superfin verkligen men kommer tyvärr inte till användning.
Klänning - Klänning i nyskick från Esprit. Den har knappar hela vägen ner så att man även kan bära den öppen.
Klänning  - Klänning från H&M Divided. Oanvänd
Klänning - Jättesnygg klänning som passar jättebra till exempelvis halloween 💞Den har öppen rygg och är stretchig, bara använd en gång
Klänning - Väldigt fin klänning med vacker rygg på
Klänning - Säljer denna klänning då jag aldrig har använt den. Prislapp finns kvar. Storlek S.
Klänning - Säljer denna rosa/lila klänning från boohoo. Storlek S.
Klänning  - Använd endast 1 gång  One shoulder klänning  Kan passa en XS Slits  Klänningen är sydd men kan enkelt sprättas upp
Klänning - Superfin ljusblå/babyblå klänning💙
Klänning - Helt ny, med prislapp. Aldrig kommit till användning 🌸
Klänning - Säljer denna klänningen ifrån NA-KD. Slutsåld på hemsidan! Använd 1 gång. Storlek xxs men oversized så passar mig som har xs!
Klänning - Svinsnygg klänning i en ljusgrön färg med vackert blommönster i naturliga färger💕 se bild 3 för mest verklig färg🥰
Klänning  - Säljer en jätte fin klänning från Gina tricot i barn men passar mig som burkar ha xs-s i dam. Använd 1-2 gånger väldigt , inga defektioner. Den har paljetter på sig som man ser tydligt på första bilden
Söt klänning  - En jättefin klänning som jag tyvärr har växt ur. Är från märket Max Studio. Köpt på 2000- talet
Klänning  - Klänning från Zara i nyskick, aldrig använts
Klänning  -  ångrar köpet💘
Klänning  - En vanlig beige klänning, fokuset vart inte så bra när jag laddade upp den!
Klänning  - Klänning, aldrig använd. Stretchigt material så passar även en 38
Klänning - Svart klänning med blommor på från shein. Aldrig använd. Säljer pga den är för liten