Klänning strl 32 - Liknande annonser

Klänning - Tight klänning med snörning där bak, oanvänd
Klänning  - Klänning från vila. Helt ny med lappar kvar. Nypris 479kr.
Klänning  - Grön klänning som blivit för liten för mig 💖
Söt klänning  - Helt oanvänd klänning i mörkblått! Perfekt för middagar nu när det börjar bli lite varmare ☀️
Klänning - Fin klänning till bröllop eller bal, använd endast i en gång under några timmar. Priset kan diskuteras.  Köparen står för frakt om du inte kan mötas.
Klänning - Hängselklänning som säljs för att den är för liten. Den är använd men i mycket bra skick, den säljs för 50 kr. Storlek finns på bilden. För mer bilder kontakta!
Klänning - Hej! Om det finns någon som har en S eller Med av denna klänning som vill byta till en XS  hör av er till mig!!! Den är helt ny och oanvänd. Köpte fel storlek
Klänning - Krämvit Chiara Forthi klänning med blommönster i tyget, inbyggda vadderade kupor, söt rygg med rosett, strechigt tyg, perfekt till midsommar, skolavslutning, student eller konfirmation, storlek xs men passar mig som har S i det mesta, använd 1-2 gånger
Klänning - Vit Chiara Forthi klänning med gulddetaljer, perfekt till sommaren, midsommar, student, konfirmation, skolavslutning, är något liten på mig, storlek xs, använd några gånger
Klänning  - Fin somrig klänning
Klänning  - Brun klänning från bershka i mesh men med en klänning under så den är ej genomskinlig💗 aldrig använt förutom bilden!
Klänning - Superfin och oanvänd klänning. Säljer då den inte kommit till användning. Stretchig i materialet så passar en XXS-S. 💕
Klänning  - Jag har använd den engång bara 2 timmar sitter väldigt fint passar båda till balen och bröllop. Priset kan diskuteras
Klänning - Jättefin klänning som slickar sig runt kroppen från Bikbok. Säljer då den inte kommer till användning. Köptes för ca 400kr, säljer för 120kr💕🤞🏻
Fin klänning - Gör mig av med lite kläder💕 L  Jag är 160 och xs/34 i storlek. Köparen står för frakt och jag kan även mötas upp.
Klänning  - Säljer denna jätte fina klänning. Den är helt ny, prislappen kvar.  Så fin färg och så skön kvalite😍
Klänning - Inte använd, så fin! Lite genomskinlig
Klänning  - Använd 2 gånger