Vilma kostymbyxa - Liknande annonser

Kostymbyxor  - Med slit
Kostymbyxor  - Säljer dessa kostymbyxor från bikbok; storlek 34. Varsamt använt.
Kostymbyxor  - Kritstrecksrandiga kostymbyxor, kan vikas ner för att bli lågmidjade.  använda ett fåtal gånger. Som nya.
Kostymbyxor - Använd ett fåtal gånger så är i rätt så bra skick.
Kostymbyxor - Jättesnygga och väldigt sköna kostymbyxor, bra skick! 🤍
Kostymbyxor  - Säljer nu mina bikbok kostymbyxor. De är i väldigt bra skick. Inga defekter❤️ de är i storlek 34 och är högmidjade. Jag är 170 och de är bra i längden på mig, ungefär lite ovan för hälen❤️
Kostymbyxa - Säljer nu mina kostymbyxor från bikbok, är modellen som heter Vilma. Fint skick men tyvärr inte blivit mycket använda då dom inte passar mig🥰 Är uppsprättade där nere för att få dom några centimeter längre
Kostymbyxor - Säljer ett par kostym då ja köpt ett par andra, skitsnygga o nyskick, skriv fö egna bilder💋 Nypris: 499 (mitt pris kan diskuteras)
Kostymbyxor  - Kostymbyxor från Vero moda  Använda 1 gång pga. storlek Original pris - ca 350+ kr
Kostymbyxor - Randiga kostymbyxor från nakd! Knappast använda då de är lite små på mig. Storlek 34
kostymbyxor - raka låga kostymbyxor! använda men inga defekter! från tiger of sweden, står ingen storlek men skulle gissa på ca36💕passar mig som har 36, är lite korta, därför säljer jag
Kostymbyxor  - Kostymbyxor från bikbok modellen Vilma💕
Kostymbyxor  - Svarta raka kostymbyxor från Gina tricot, helt okej långa (jag är 1.68) högmidjade men funkar att ha som mid waist också, säljs då jag har likande.
Kostymbyxor - Säljer ett par kostymbyxor från Nelly. Använda i cirka 1 år och kommer inte längre till användning. Passar mig som är 160. Kom privat för frågor! 💗💗
Kostymbyxor - Fina kostymbyxor från Veromoda, storlek xs/32 men passar mig som vanligtvis har S. De är raka i modellen. Har använt de ungefär 2 gånger.
Kostymbyxor  - Jättefina men sitter inte så bra på mig, nypris 600kr. Skriv privat ifall du har några frågor❤️Använd gärna köp nu
Kostymbyxor  - Tjocka kostymbyxor
Kostymbyxor  - Dem är jättefina och vill inte sälja dem men dem passar inte mig längre så vill bara bli av med dem❤️