Grön festklänning - Liknande annonser

Grön klänning - En grön klänning som köptes för 1000kr men aldrig använts. 500kr men pris är villigt att diskuteras vid snabb affär! Hör av dig för frågor!
Grön klänning - Supersnygg mintgrön klänning i mycket bra skick, endast använd en gång. Pris 2400kr, storlek 37. Stad Stockholm Södertälje
Grön balklänning  - En jättevacker grön satin balklänning med fin v ringning. Endast använd en gång men finns tydliga skador som syns på bilden, köptes för 2500 men säljer för 500. Storlek 38
Grön klänning  - Säljer denna superfina gröna klänning från Nelly. Använd fåtal gånger. Frakt tillkommer💚
Grön klänning - Skön klänning som inte kommer till användning
Balklänning grön - Unik och jättefin balklänning helt i nyskick! Lapp kvar och originalförpackning. Slutsåld på hemsidan! Köpte för 929kr, säljer för 750kr
Grön balklänning  - Säljer min balklänning ifrån NELLY, använd en gång och är i bra skick, några lösa trådar. Den är slutsåld och orginal pris ligger på 899. Passar både 34&36. Färgen är en supersöt dov mintgrön. passar även till bröllop som brudtärna/gäst 😇🤗bild privat
Grön bodysuit - Grön body ifrån HM bara testad jätte fint skick!🩷Storlek 38
Grön balklänning  - Har använt denna klänning en gång, i väldigt bra skick
Grön Balklänning  - Säljer min gröna balklänning från bubbelroom! Så fin och bekväm❣️
Grön " gipsydress" - Säljer en långklänning i " gipsydressstil" som jag aldrig någonsin har burit. Den har en sjöjungfru- passform och är i en grön färg.
Snygg grön klänning  - Sexig skön klänning i fint skick. Asymmetrisk och så fin urringning både i bak och i fram. Säljer endast pga att jag behöver pengar. Passar en S-M
Grön klänning - Köpt från asos storlek 12 = 40/42 Jättefin klänning som är använd vid några tillfällen. Lång i runt material med inbyggd underklänning.    Frakten står köparen för. Betalning via swish före eller vid tillfälle när varas skickas
Grön klänning  - säljer denna klänning då jag inte längre tycker om färgerna. Är från pull&bear och sitter lika tight som min bruna klänning på en av mina post. I strl Xs men passar även S då den är stretchig. Köparen står för frakt💚
Grön klänning - Den är så foiiin!🥺 men för liten för mig 😩 aldrig använd.