Ray ban avator solglasögon - Liknande annonser

Ray-ban avator solglasögon  - Hej jag vill sälja ett par solglasögon för 1000 kroner
Ray ban liknande solglasögon  - Jätte bra skick använt dom en gång
Solglasögon Ray-Ban - Äkta Ray-Ban i bra skick 9/10. Fodralet är trasig fast uppfyller sinn funktion.
ray-ban solglasögon  - använda väldigt sparsamt som nya och ytterst lite repor  !köparen står för frakten! pris går att diskuteras
ray-ban solglasögon  - as snygga solglasögon från ray-ban. som nya böjda över öronen vilket gör dem perfekta att använda om man är rädd att tappa dem pris är diskuterbart
Ray ban solglasögon  - Äkta, använda fåtal gånger. Inga som helst problem eller tecken på användning.
Ray-Ban solglasögon  - Snygga solglasögon från Ray-Ban i modellen ”JACKIE OHH”. Brun/svarta och nästan aldrig använda.
Ray-ban - Säljer ett par Ray-Ban i bra skick. Säljer de då jag inte längre använder dem. Tillkommer endast solglasögonen
Ray•ban oanvända solglasögon - Dem här oanvända solglasögona har orginalpris 1200+ kr. Dem är äkta och som man ser är det mönster på sidorna och överallt. Skick 10/10. Säljer dem för jag har två stycken. Vid snabb affär kan man negotiera priset
Ray Ban Justin Classic Solglasögon - Ett par fina Ray Bans i bra skick, Välskötta och fodralet är i bra skick tillsammans med trasan. Priset går att diskutera
Bruna Wayfarer solglasögon Ray-Ban - Snygga Wayfarer solglasögon från Ray-Ban med brunmelerad båge i plast och bruna glas. Klassisk fyrkantig form med diskret Ray-Ban-logga på linsen och skalmen. Perfekt accessoar för att höja din stil på soliga dagar.
Ray-Ban Wayfarer solglasögon brun - Snygga Ray-Ban Wayfarer solglasögon med brunmelerad båge och mörka polariserade glas. Klassisk modell med Ray-Ban-logga på linsen och sidan. Bra skick men Ray-ban märket är lite löst. Tyvärr fins inget låda till glasögonen då jag inte fick några när jag köpte dem.
Ray ban (intresse kol) - KÖP INTE!!!
Ray-Ban Clubmaster solglasögon brun/guld - Snygga Ray-Ban Clubmaster solglasögon med klassisk brun sköldpaddsmönstrad ovandel och guldfärgade detaljer. Glasen är mörka och bågarna har den ikoniska retrolooken. Perfekta för dig som vill ha en tidlös och cool stil.
Ray-ban clubmaster glasögon - Säljer nu mina riktigt feta rayban clubmaster glasögon, toppen skick inte använda så mycket😉 9/10 i skick och inte en enda repa, skriv om ni är intresserade eller undrar något, Bra pris vid snabb affär💫
Ray Ban Solglasögon - Solglasögon ray ban jätte bra skick 9-10
Ray-Ban Jeffrey - Säljer mina splitternya Ray-Bans då jag köpte fel. KANONPRIS
Ray Ban Clubmaster - Nu säljer jag mina knappt använda Ray Ban Clubmaster som är i mycket fint skick
ray-ban solglasögon ”top bar” 014/73 - ”vintage” ray-bans som ej kommer till användning. använda sparsamt!! nypriset ligger mellan 2-3 tusen då denna färg inte tillverkas längre.  !köparen står för frakten! pris kan diskuteras
Solglasögon från Ray-Ban - Snygga Ray-Ban solglasögon med klassisk aviator-stil. De har en tunn guldfärgad metallram och mörka glas. Perfekta för en stilren look. Kommer med ett brunt fodral för säker förvaring.
Solglasögon från Ray-Ban - Snygga solglasögon från Ray-Ban med guldfärgad metallram och mörka glas.
Ray-Ban solglasögon  - Hej! Säljer dessa solglasögon från Ray-Ban då jag köpt ett annat par. De är i modellen Zaya och i en grå lite genomskinlig färg som inte finns på deras hemsida därför är de två första bilderna i den svarta färgen. Helt oanvända och man får med fodralet och rengöringsduken! Köpte dem i Italien för isch 1500kr (137 euro). Priset går att diskuteras☺️
Ray Ban solglasögon  - Säljer dessa Ray ban i färg Vinröd och grå. Skicket är okej, det finns tydliga repor på glaset och defekter på fodralet (hör av dig vid fler bilder på just defekterna) annars funkar dem väldigt bra. Nypris är runt 1200kr. Hör av dig vid flera bilder eller frågor
Ray-Ban svarta solglasögon  - Raybansen har svarta bågar i plast och mörka linser. Levereras med originalfodral, putsduk, alla og lappar och förpackning. Jag köpte dessa i Spanien för flera år sedan därför är bågarna väldigt sega (går lätt att fixa på egen hand), inget kvitto kommer med och är den gamla rayban boyfriend modellen (finns knappt någon skillnad från den nya modellen). Jag har låtit de här lika i flera år (eftersom jag trodde att det skulle gå upp i värde) säljer nu dem pga att jag har skaffat nya i en annan färg