Pile jacka - Liknande annonser

Oversize jacka  - Denna jacka är från BikBok i storlek S men är väldigt oversize. Säljer denna för 200kr!
Hm jacka - Söker denna jackan i xs-s hör jättegärna av er!
Skinn jacka  - Skinn jacka från pull & bear som är as cool, säljer även en storlek större (M)
Colmar jacka - Säljer min colmar jacka i modellen 01 blanco. Nypris 2700.
Denim jacka  - Säljer denna jacka då den inte kommer till användning. Superbra skick
Herno jacka  - Intressekoll på min herno jacka, använd men i bra skick.
Cardigan Jacka  - Svart cardigan jacka från Åhléns, knappt använd som ny!!!
Sailracing jacka  - Svart sailracing jacka, storlek barn i XL så det är som en vanlig jacka i storlek Xs-S.  Helt i nyskick, köpt på NK för 3000kr. Säljer för 900kr
Custommade jacka - Söker en custommade jacka!! Röda eller grå. St 34-36😍😍  Skriv om du kan tänka dig sälja din!!
Teddy jacka  - Svart teddyjacka från hm. Så snygg. Jag är 168 och den är oversized på mig!
Läder jacka - Köpt från HM för 699kr. Köpt från Plick. Bra skick.
Rosa jacka  - Jacka från zara
Zara jacka  - Säljer denna gröna Zara jacka som inte kommer till användning, använd under en höst men fortfarande väldigt bra skick
Superfin retro-jacka! - Som ny, knappt använd i storlek S
Svart jacka med päls - Säljer denna jacka efter att ha tröttnat på den. Fint skick
Peak performance jacka - En skön höst jacka som är i ett super skick då jag bara använt den 2 gånger men passar inte min stil därför vill jag sälja den! Skriv till mig ifall ni vill ha fler bilder !
Peak performance jacka - En fleecejacka från peak performance helt ny skick då den har lapparna kvar så i ett super bra skick! Skriv för mer bilder!
Arket jacka💓 - Super snygg och bra jacka till våren!Osäker om det är storlek 36 elr 34 men är iallafall oversized!💓 Köpt för ish 1800 och säljer för 1400. Inga defekter💖(lånad bild)
Lång kofta/jacka  - Olivgrön jacka/kofta stolen S. Köparen står för frakt
Nelly jacka🫶🏼 - Jätte fin och varm vinterjacka från Nelly i storlek 36🫶🏼 säljer denna för att den är för stor för mig💕 aldrig använt💓