Klänning - Liknande annonser

Klänning - Marinblå klänning med vitt. Aldrig använd. Köpt på HM. Storlek 34.   Betalning sker via swish. Köparen står för frakten.
Fin klänning  - Klänning i storlek 160
Supersöt klänning - Oanvänd klänning, ganska liten i storleken.
Klänning  - Klänning från mango snvönd 2 gånger. Normal i storlek och är i mycket bra skick.
Klänning - Nyskick
Klänning - Sååå somrig o fin klänning från ginatricot!!
Blommig klänning från Divided - Säljer en söt blommig klänning från Divided, Stl 36. Den har en mörkblå bas med röda och vita blommor. Klänningen har tunna axelband och små ärmar som sitter på sidan av axlarna. Klänningen är mjuk och väldigt skön. Perfekt för en somrig look! 🌸
Klänning - Snygg klänning från Paris Kate & I i storlek XS! Bra skick. Köparen står för frakten men kan även mötas upp i Uppsala, Knivsta eller Sigtuna. Tveka inte att fråga mig om något!
Klänning  - Superfin klänning
Klänning - Jätte fin  klänning från Lindex  använd en gång. Säljer den för det var lite lång på mig dom är bara 155 cm. Normal till storleken.
Klänning - Jättefin klänning, använd en gång🩷🩷
Klänning - Superfin klänning från H&M som är helt slutsåld💕🩷
Klänning - Klänning ifrån Asos, aldrig använd all lappar är kvar, nypris 600 kr
Klänning  - Två klänningar från SHEIN tror jag , aldrig använda och i ett mellan slag mellan vanligt och träningsmaterial, dom går ner till knäna
Söt klänning - Jätte söt klänning från Urban outfitters. Vet inte vad deras storlek S-P innebär. Men skulle säga att den är en xs/s. Klänningen har med ett blommigt mönster och fina knappar där fram.
Klänning - Från zara i storlek xs, helt oanvänd
Klänning  - 50 liknande klänning. Supersöt och snygg. Passar bra till utklädnad och vardag. I bra skick dock har färgen tvättats bort litegrann.
Klänning  - Jättefin sommar klänning i storlek xs❤️
Klänning - Bekväm och färgglad klänning. Säljer pga stor garderobrensning. Kika gärna på mina andra annonser, säljer mycket. Samfraktar gärna:)
Klänning - Säljer denna klänning i en grön/blå aktig färg. Klänningen är ifrån trendyol men den är köpt på bubbleroom. Klänningen är aldrig använd den är endast testad då den var för stor för mig, köptes för ett par månader sedan. Lapp finns kvar.
Rutig klänning  - Rutig klänning
Klänning  - Supersöt klänning