Jacka - Liknande annonser

jacka  - Teddyliknande material jacka slutsåld från monki perfekt till höst, i jättebra skick
Svart jacka - Fin pälsjacka. Storlek XS men passar S
Jacka - En fin jacka i manchester material. Lite använd. Skicka för fler bilder eller funderingar!
Jacka  - Vinterjacka dam från monki, knappt använd
Jacka  - Pufferjacka från Monki
Jacka - Säljer denna jätte snygga och sköna jacka från Monki! Användes förra vintern men kommer inte till användning längre. Köpt för 400 säljs för 150. Vi diskuterar frakt🫶🏻
Jacka - Säljer denna beigea populära och även slutsålda jackan från Monki. Stl M men passar även en S!
Jacka  - Vårjacka från Monki, använd, storlek XS men stor i storleken💓
Jacka - Säljer denna snygga jackan som tyvärr inte kommer till användning. Den är i bra skick och perfekt nu till hösten och vintern. Lite kortare i modellen. Skriv om ni har frågor om pris eller annat🩷
jacka - Manchester jacka i babyblå färg ifrån Monki ⚡️
Jacka  - Min förra årets vinterjacka m, den är stor varm och bekväm! Säljer eftersom jag aldrig använder den längre (ingen plats i garderoben)! Hopps någon annan får mer användning av den!
Jacka  - Sherling jacka frång monkey
Monki jacka - Säljer denna mörkblåa korta kappan från monki, trenchcoat liknande. Fint skick 😊
Jacka från monki  - Jacka från monki i storlek xs. Bra skick!
Svart jacka  - Super skön och snygg jacka från Monki! Passar för vår, höst och vinter🥰 Har en huva, dragkedja och knappar. Pris kan självklart diskuteras! Passar toppen för mig som är runt 160. Skriv för mer bilder
Jacka - Säljer denna jättevarma och sköna jacka💗 fint skick!
Jacka  - Fin och skön puffer jacka från Monki💕 Strlk xxs men sitter löst på mig som har xs/s, rätt så luftig  vilket gör det perfekt nu till våren. Säljs pga har andra jackor, nypris 499😇💕
Jacka - Hej, säljer min jacka i manchestertyg från Monki. Den är i fint skick och har inga defekter. Den är beige/vit i färgen. Hör av er om ni har några frågor🥰
Teddy jacka - Den här svin snygga, super coola och väldigt bekväma jackan söker nytt hem. Jag är så extremt ledsen då jag tyvärr alltid har haft för långa armar för denna jacka. Den är svin snygg och super gosig nu under hösten! Den är inköpt vinter 2020 för 800 kr på monki. Använd Max 10 gånger! Skulle säga att den är ganska oversized så mer som en s/m. Pris kan diskuteras vid snabb affär :)