Klänning - Liknande annonser

Klänning - Festklänning använd bara en gång
Klänning - Klänning ifrån newyorker, använd fåtal gånger:)
Klänning - Säljer denna blåa blommiga klänningen från Gina Tricot då den tyvärr inte kommer till användning längre 💕 Använd endast en gång! Storlek XS men passar även S då den är väldigt stretchig! 🤍
Klänning  - One Size
Klänning  - Säljer dena kläning från hm som används 1 gång
Klänning  - Säljer dena super fin tjockärmad kläning från hm i jätte bra skick
Klänning - Supersnygg klänning med knytdetalj och off shoulder. Oanvänd!
Klänning - Desigual svart klänning i storlek 42 men liten i storleken så mer som en 40. Fint begagnat skick men finns en defekt som är ett vitt sträck på höger framsida, se bild.
Klänning - Desigual tjockare klänning som passar mer till hösten i storlek 42 men liten i storleken och mer som en 40. Fint skick.
Klänning - Svart klänning med halterneck i storlek us 2 passar xs/s, fint skick
Klänning - Säljer denna fina klänningen då den tyvärr inte kommer till användning. Aldrig använd men testad och tvättad. Den är svart, bara spegeln som är smutsig
Klänning - Klänning från asos som inte kommer till användning💓 storlek 32 men passar bra på mig som bär 36
Klänning  - Säljer denna superfina paljettklänning eftersom jag inte behöver den längre. Ryggen är sååå fin, och den har verkligen varit en favorit länge💕 slutsåld på hemsidan sedan länge
Snygg klänning - Supersnygg svart kortklänning från Versace for H&M med pärl prickar🖤
Klänning - Svart klänning, använt endast en gång. Storlek 40. Köpt från JJ’S House för 1800kr. Säljer för 900 priset kan diskuteras. Skriv gärna om du har frågor.💖
Klänning - Säljer min studentklänning från Gina tricot som endast använts på studenten och inte har några defekter💕
Klänning - Helt ny klänning från Ginatricot
Klänning - Väldigt fin klänning med vacker rygg på
Klänning - Super fin klänning som passar till konfirmation, student osv💕 säljer då den inte kommer till användning längre. Storleken är 32 men skulle säga att den passar 34 också.
Klänning - En klänning från shein i storlek xs. Använd en gång
Klänning  - Har inte använt, men prislappen är inte på. Färgen är lite creamig
Klänning - Jätte söt klänning, säljer då den inte används längre, finns inga defekter och hör av er vida frågor eller flera bilder.