Skinnjacka - Liknande annonser

Vintage skinnjacka - Rosa vintage skinnjacka, strl 36.
Skinnkappa / skinnjacka  - Jätte snygg skinnjacka i färgen smaragdgrön / mörkgrön från Trendyol. I väldigt bra skick!
Rosa skinnjacka  - Fint skick
Brun skinnjacka - Mörkbrun skinnjacka köpt second hand för 700kr. Lite sliten. Ganska oversize jag är 180 och den är oversize på mig.
Gul skinnjacka  - Sparsamt använd skinnjacka som jag älskar men tyvärr blivit för liten:( Lite trasig i tyget på insidan men inget som syns:) Står storlek 1 men skulle säga att den är som en 34,xs:)
Hm- skinnjacka - Fin beige/brun skinn i storlek 36, knappt använd.
Beige skinnjacka - Lite oversized beige skinnjacka från Missguided perfekt till vår och sommar. Använd 1-2 gånger och är i väldigt bra skick.
Skinn jacka  - Nästintill oanvänd skinn jacka från zara i storlek xs/s  Pris diskuteras
Biker skinnjacka - Den super trendiga skinnjackan från Gina tricot. Använd fåtal gånger. Icke rökare så ingen lukt eller fel på jackan. XS men passar både S och M
Grå skinnjacka  - Helt ny grå skinnjacka köpt från zalando för ett tag sen, ny pris kostar runt 800/900 kr. Har ba stått i garderoben utan att användas pgd av att den inte är min stil. Mer info i dm.
Zara skinnjacka - Skinnjacka från Zara i superfint skick, perfekt för utgång!
Voyelles skinnjacka - Storlek 36. Lite skadad i innerfodret, se bild. Men syns inte när man använder den därav det låga priset.
Grön skinnjacka  - Jackan är oversized! Den passar mig som brukar ha storlek 36!
Skinnjacka grå  - Oanvänd skinnjacka storlek:s
Missguided skinnjacka - Så snygg svart skinnjacka med silver detaljer💕 storlek 36! Använd fåtal gånger, därav halvdåliga bilder haha! Bra skick💗
Skinnjacka Zara  - Jag säljer denna fina populära skinnjacka från Zara i nyskick! Perfekt till både vår, sommar och höst!   Storlek XS Nypris 700:-
Skinnjacka från mango - Supersnygg skinnjacka från mango! Perfekt i höst💖
Läder/skinnjacka  - Spitter ny vinterjacka! Köpte och tappade bort kvittot så kunde inte lämna tillbaka. NYPRIS: 1900k. Är köpt på MQ och märket är STOCKHOLM LM (den är overzized i storleken) jag är 166 och har i vanliga fall S i storleken FÖRST TILL KVARN
Beige skinnjacka - Storlek 36, knappt använd fast skärp saknas.