Klänning - Liknande annonser

Klänning  - Klänning som endast är använd 2ggr. Hör av dig vid fler frågor❤️
Klänning  - Klänning från gina tricot som endast är använd 2ggr. Den formar kroppen snyggt och sitter bra på mig som är 165. Hör av dig vid frågor💕
Klänning  - Superfin lång klänning. Mycket bra skick. Kom gärna med frågor och prisförslag 💙
Klänning - Supersöt klänning från Club L i storlek xs. Endast använd en gång så i väldigt bra skick.
Klänning - Marinblå långklänning med spetsdetaljer och v-ringning bak. 💙
Söt klänning - Söt klänning från Gina, använd inte alls mycket. Nästan som ny storlek S
Klänning - Supersnygg marinblå balklänning från Bubbleroom med glittriga detaljer, lång ärm och markerad midja med twist effekt. Klänningen har ett slits framtill och sitter figurnära. Under klänningen är det även ett extra tyg! Uppsydd längst ner men går att sprätta upp. Köpt för 999kr. Skriv privat för fler bilder eller funderingar
Klänning - En jättevacker klänning i satin, den kan användas som både vanlig sommarklänning men även balklänning. 🩷
Klänning  - Klänningen kan knäppas vid bysten om man vill och kan också knäppas runt midjan men vill man inte de går de jättebra att bara knyta den vilket jag alltid gjort, ögglan till knappen runt midjan är lite sliten (se bild) men inget som syns vid användning, klänningen är mörkblå med vita prickar
Klänning  - Marinblå maxi klänning med knyte i ryggen. Aldrig använts
Klänning  - Tunn genomskinlig klänning i marinblå💙
Klänning - Använd ett par timmar bara.  Kemtvättad.
Klänning  - Klänning, buds gärna.
Klänning  - Mycket bra skick
Klänning - Superfin klänning från ohpolly. Aldrig använd(bara testat).
Klänning  - Säljer min fina balklänning, använd i några timmar så bra skick 👍🏻💪🏼😍
Klänning - Säljer denna festklänningen ifrån Zalando som är slutsåld. Klänningen är endast använd en kväll, så den är i god skick med fina spetsdetaljer. Pris kan sänkas vid snabb affär
Klänning  - Supersöt mörkblå klänning med spets och tyll. Mycket bra skick. Barnstolen men skulle säga att den sitter som xs. Kom gärna med frågor och prisförslag 💙
Fin klänning  - Inbyggd kupa  Använd 1gång
Klänning  - Satin klänning💙