Klänning från NOANOA - Liknande annonser

Klänning - Säljer denna så så fina klänningen!!perfekt till sommaren! Köpt i en butik när jag var utomlans!storlek L men skulle säga den passar som M💘jätte bra skick!
Klänning  - Vit klänning oanvänd i mycket fint skick 💗storlek M men passar mig som är S
Klänning  - Oanvänd klänning ifrån Tuttifrutti. Slits på båda sidorna.
Klänning - Så fin klänning från Sabo Skirt, ett riktigt fint australienskt märke. Storlek M (passar mig som brukar ha 38 i klänningar) och aldrig använd, så gott som i nyskick 🤍 jättefin kvalitet och perfekt nu till sommaren! 🌸
Klänning - Använd 1 gång. Storlek sx men funkar bra för en S eller M med!
Klänning  - Säljer klänningen jag tänkt ha på studenten då jag hittat en annan som passar bättre.  Nypris 400 (om jag inte minns fel)
Klänning - Säljer denna sommarklänning från gauhar helsinki i storlek xs/s helt ny med lapparna kvar köpte för 1927kr men säljer för 900kr pris går att diskuteras
Klänning - Vit blommig klänning från Gina Tricot. Helt oanvänd, har prislappen kvar. Nypris 479kr. Frakt är inkluderat i priset
Klänning  - Säljer denna för den ej är min still
Klänning - Säljer min andra studentklänning som är omvänd från boohoo. Storlek 40 men är som en 38 i storleken.
Klänning - Vit Chiara Forthi klänning med gulddetaljer, perfekt till sommaren, midsommar, student, konfirmation, skolavslutning, är något liten på mig, storlek xs, använd några gånger
Klänning - Oanvänd mid lång smickrande klänning med slit från bershka i storlek L. Köpare står för frakt.
Klänning  - Fin klänning aldeig andvänd
Klänning - Säljer denna jättefina vita klänning som är jättebra för skolavslutning. Använt en gång och säljer eftersom den inte kommit med till användning. Strl M men passar även på folk med mindre storlekar. Skriv till mig vid intresse. Även nyskick.
Klänning  - Säljer min vita klänning med snörning i ryggen då jag inte använder den.  Aldrig används och lappen sitter kvar!💖
Klänning  - Superfin klänning
Klänning  - Nyskick klänning från Desigual. Använd bara en gång.  Stl L men passar även M.
Klänning  - Ny klänning oanvänd köpte från Sanremo (Italy) med lappen kvar. Stl. 44
Fin klänning  - Fint sick