Rhinestone hoodie - Liknande annonser

Hoodie med tryck - Svart hoodie med tryck framtill, stort tryck på ryggen och blixtrar på ärmarna. Storlek M, oversize fit så passar säkert L om man vill ha den tajtare. Jag som är S tycker den sitter för stort på mig, därför säljer jag den. Något dåligt ljus på bilderna. Kan ordna fler i dagsljus om så önskas.
Hoodrich hoodie  - Säljer min hoodrich hoodie som är i nyskick 10/10 aldrig använd den är i storlek M.
Adidas hoodie - En jätte fin svart Adidas hoodie, är i bra skick
Vit hoodie - Vit hoodie från Monki i storlek S. Använd men i fin skick!💕
Röd hoodie - Säljer en röd hoodie med långa ärmar och en bekväm passform. Perfekt för kyligare dagar med sin mysiga huva och klassiska design. Passar bra till både jeans och mjukisbyxor.hoodie med dmå fläckar här och där,fluffig på insidan.
Balenciaga hoodie - Kostar 9800 nypris och är äkta skriv privat för specifika bilder på tröjan. Tröjan är storlek M men passar S, inga skador eller liknande den är som ny knappt använt den
Hoodie från peakperformance - Brun/beige hoodie från peak performance, knappt använd, insidan är jättemjuk
Hoodie med tryck  - Hoodie med tryck på armarna och huvan, dragkedja hela vägen upp till ansiktet, oanvänd. Storlek Xs/S
Gant hoodie - Fint skick, pris kan diskuteras , passar mig som vanligt viss är storlek M
Nike hoodie - Nike hoodie
Cashmir hoodie - Helt ny cashmir hoodie, priset kan diskuteras
Nike Hoodie - En ljus blå Nike hoodie
Stüssy hoodie - Vit äkta Stüssy hoodie i storlek S, den är oversized så passar någon som har M/L oxå. Mycket bra skick, använd 2 gånger! Köptes för 2500 kr
Champion Hoodie - Grå hoodie from Champion i strl M
Grå hoodie - Snygg grå hoodie med huva och vita snören. Framtill står det 'Leisurewear 87' i rött med broderade detaljer. Tröjan har känguruficka och ribbade muddar. Perfekt för en avslappnad och sportig look.
Nike Hoodie - Nike hoodie! Bara att fråga vid någon fundering, Säljer billigt då jag rensar mina kläder!
Boss hoodie - En Hugo boss hoodie som inte passar mig längre men inget fel på den helt ny använt 2-4 gånger
BAPE Hoodie  - BAPE hoodie that’s originally a zip-up but the zipper is broken. It’s an easy fix tho if you would like a zipper! I’ve only worn it a few times so it’s in pretty good shape i would say. Size M apparently.
Gant hoodie - säljer en svart Gant hoodie som jag inte använder längre, är i väldigt gott skick! ge gärna prisförslag och tveka inte att kontakta mig om du har frågor!