Cosy väska - Liknande annonser

Svart väska  - Svart väska, använd flera gånger
Liten väska  - Brun beige väska, oanvänd
Svart snygg väska  - Snygg svart väska. Använd 9-10 gånger. Lite trasig på insidan men man kan sy🩵
Blå väska - En fin blå väska i bra skick, använd fåtal gånger🩵Den är ifrån SHEIN. Säljs eftersom jag inte använt den på länge! Priset kan diskuteras vid snabb affär!
Vit väska  - En vit väska från SHEIN i bra skick🤍 Jag hade denna väska under min student, endast använd en gång. Priset kan diskuteras vid snabb affär!
Super fin väska  - Superfin väska från shein! Använd vid två tillfällen!
Himmelblå väska  - Aldrig använd!! Säljer pga platsbrist 😊
Väska från Aldo  - Aldrig använd!! Säljer pga platsbrist!!  Äkta!!🤗
Monki väska  - Aldrig använd så i väldigt nytt skick.
Maje väska - Mörkblå majeväska i bra skick
Glittrig väska - Superfin glittrig väska. Aldrig använd. Frakt ingår ej i priset.
MK väska  - (!!bilden är från mitt Tise konto!!) oanvänd äkta Michael Kors väska, köpt i New York för några år sedan. Axelrem medföljer. Säljer för 800kr🖤
Laptop väska - För MacBook 14” i leder helt ny!
Zadig väska - Säljer en Zadig väska, den är köpt för cirka 6 månader sedan, dock använd Max 5 gånger då jag köpt en ny väska som jag använder mer, priset går alltid att diskuteras vid snabb affär. Hör av dig vid flera bilder, har tyvärr inget kvitto men dustybag finns.
Virkad väska - Vit och ljusgrå virkad väska med korta handtag. Handgjord🥰
Virkad väska - Svart och vit virkad väska med korta handtag. Handgjord.🥰
Svart väska  - Stor och rymlig. Finns små fack inuti att lägga saker i. Bra till skolan. Det finns även en dragkedja. Köparen står för frakt
Núnoo väska  - Snygg axelremsväska frn Núnoo som kan användas på flera sätt, säljer den då jag inte har användning för den, använd två gånger. 💗 Bättre bilder kan skickas och frakt ingår.
Givenchy väska - Givenchy väska inköpt på Nathalie Shutterman 2010 för 14.596kr. Otroligt fint skick. Finns fler bilder  Dustbag och kvitto ingår.  Säljes för 6000kr
Grön väska - Sötaste väskan ifrån Mango som inte kommer till användning längre, får plats med det mesta och en sån snygg detalj. Hojta till för fler bilder 🥰
Jättegullig väska  - Helt oanvänd och har två par andra som liknar.