Balklänning/festklänning - Liknande annonser

Balklänning  - Använt 1 gång är som ny original pris 4000kr. Skriv för mer info
Balklänning - Balklänning endast använd 2 gånger, superfin verkligen. Vet ej storlek men skulle chansa på xs - s.
Balklänning  - Fin och väldigt bekväm balklänning, använd och har lite fläckar på kjolen men den kommer tvättas och då borde de försvinna, men de är inget som syns mycket ändå! Osäker på storlek, men skulle säga M eller S!
Balklänning  - Rosa balklänning i storlek s från dressroom. Använt endast en gång. Köpt för 5000kr. Pris går att diskuteras.
Balklänning  - säljer en helt oanvänd balklänning som köptes förra året!!!
Balklänning - Säljer nu min balklänning från 2022. Jag köpte den i storlek S, dock sydde sömmerskan in klänningen lite. Jag är 1,50 cm lång, men hade höga klackar på studentbalen. Som helhet är den superfin och har en otroligt vacker passform!
Balklänning  - Säljer min fina balklänning som jag köpte ny förra året. Jättefint material och snörning baktill som går att anpassa efter sig själv.  Funkade perfekt med klackar för mig som är 168 lång❤️‍🔥 -nypris 900 säljer för 500 då den endast är använd en gång
Balklänning - Hej säljer en ljusblå balklänning som är vadlång på mig som är 166cm. Klänningen köptes för 5000kr. Den är använd 1 gång och är i väldigt bra skick. Strl 34/36. Kan mötas upp
Balklänning - Superfin balklänning som jag var otroligt nöjd med! Färgen skulle jag bäst beskriva som en blå mintgrön färg. Klänningen har öppen rygg med broderade blommor! Den är endast använd en gång på balen i 9an och är i perfekt skick. Skriv för mer bilder✨💕
Balklänning - Köpte denna balklänning förra året och användent den en gång, den är sprillans ny. Jag är 160 och sitter perfekt. Köpte den för 4500 från Dressly.  Pris kan diskuteras
Balklänning - Jätte jättefin plommon lila balklänning som aldrig är använd, endast testad! Säljer då den ej kommer till användning, samt inte i min smak🤍🤍Den är jättefin i ryggen och knyts där bak
Balklänning  - Jättefin balklänning som sitter jättefint och passar perfekt med klackar💕
Balklänning  - Grön balklänning i tuppen skick, lite skrynklig ner till men går att stryka så ser den bra ut😀