Bror

Bror

@bror.se
(2)
Göteborg | Senast aktiv: +1 månad sen
9 följare 8 följer 10 annonser

Pris kan diskuteras:) Köparen står alltid för frakt! Ej mitt fel om det blir slarv hos posten!



G-STAR RAW jeans  - Snygga lågmidjade äkta G star jeans som endast testats men var för små. Nypris 1000kr
Gant tröja  - Fin gant tröja som jag säljer då jag rensar garderoben, Storlek S
Tommy hilfiger hoodie  - Helt ny Tommy hilfiger hoodie sln jag säljer då jag inte tyckte att den passade min stil, storlek L
Philipp Plein Skor  - Mycket fina Philipp Plein skor som jag säljer då jag rensar garderoben, storlek 46 och har använt dom ett fåtal gånger, Äkta men har inget kvitto då jag köpte dom för något år sen. Köpta för 6000kr Pris kan diskuteras
Tommy hilfiger hoodie  - Jättefin Tommy hilfiger hoodie som jag säljer då jag rensar garderoben, använt några gånger men ser helt ny ut, storlek M
Lacoste T-shirt  - Skitfin Lacoste T-shirt som jag säljer då jag rensar garderoben, använd någon gång annars ny, storlek S men är lite oversized
Hugo boss hoodie  - Riktigt fin Hugo boss hoodie som jag har använt någon gång men säljer den då jag rensar garderoben, storlek L
Jaggy byxor vintage - Skitfina vintage jaggy byxor som jag säljer då jag rensar garderoben, helt nya och prislapp finns kvar, vanligt pris 1600kr, storlek 33h 34w
Philipp Plein t-shirt - Skitfin Philipp Plein T-shirt som jag säljer då jag rensar garderoben, helt ny och äkta och har prislappen kvar på T-shirten, storlek L, vanligt pris 3200 pris kan diskuteras
Tommy hilfiger hoodie  - Jätte fin Tommy hilfiger hoodie som jag  säljer då jag rensar garderoben, använd någon gång annars ny, storlek M
Sail racing väst - Väst perfekt till hösten och vintern, Storlek M och är bara använd ett fåtal gånger. Original pris 3600kr
Canada Goose jacka - Använt ett fåtal gånger, säljer den pga att den inte passar mig längre. Storlek M  Pris kan diskuteras vid snabb affär.
Ralph lauren tröja  - Fin Ralph lauren tröja som jag säljer då jag rensar garderoben, Storlek S
North face jacka  - Använd en gång och säljer den då den är för stor för mig. Storlek L men tror att den går mer för XL, perfekt för vintern. Pris kan diskuteras.