Chloe Lu

Chloe Lu

@chloeluxyu
(3)
| Senast aktiv: Denna vecka
5 följare 4 följer 5 annonser



Vit fluffig stickad tröja - Supersöt vit stickad tröja i fluffigt material. Tröjan har rund hals och korta ärmar, köpte på taobao, butiken där heter 1Jinn Studio, har mera bilder där jag har på mig den kan skicka privat
Brun plisserad kortkjol från Monki - Säljer en brun kortkjol med plisserad design. Kjolen har en klassisk midja och är sydd i ett mjukt tyg som ger ett snyggt fall. Perfekt för dig som vill ha en trendig och enkel kjol att matcha med olika toppar.
Ljusblå med rosa nyans, raka jeans med hög midja från weekday - Säljer ett par oanvända jeans med rak passform och hög midja.
Thrasher t shirt  - Tshirt från thrasher i storlek m. Haft enstaka gånger
Weekday jeansjacka  - Oversized Jeansvecka från weekday. Färgen dark vinröd med lite washed känsla?  Haft på mig max 3 gånger, perfekt jacka till våren eller lite kylig sommarkväll;) Mera bilder kan skickas vid intresse
Vintage Blommiga jeansshorts med rosor - Snygga blå jeansshorts med rosa och grönt blommönster framtill och på ena bakfickan. Materialet är denim och shortsen har en cool, tvättad look. Köpte på en vintagebutik i Kina
Vintage mörk jeanskjol  - Säljer en mörkblå jeanskjol med dekorativa knappar framtill och vågig kant. Kjolen har markerade sömmar och en cool, lite puffig form. .
Vintage lila/vinröd  skinnjacka  - Vinröd skinnjacka med klassisk krage och rak passform. Perfekt för dig som vill ha en unik och trendig look. Köptes på en vintage affär i stockholm, skulle passa för både s/m
Mysig och söt kofta  - Väldigt söt och mysigt oversized kofta! Aldrig haft på mig då jag köpte en likadan i blå också. Skön material, passar super för höst/vinter. Skulle säga det passar från s-l för oversized form:)
Moncler vintage jacka  - Moncler vintage jacka köpte från humana. Själv har ja aldrig använt den för den var för stor o inte min stil längre . Bra skick ! Detalj bilder kan skickas om nån är intresserad:)
CareBear bomberjacka  - Använt enstaka gånger! Carebears bomberjacka, köpte från en kinesisk klädmärke som hade collaboration med carebears Såååå söta pattern på !!  100% bomull så håller dig varm o mysig 💝 Oversized på mig, bär själv s. Mera bilder kan skickas vid intresse
Perfekt studentklänning för dig som vill ha lite mer söta vibe  - Haft en gång bara, inga defekter ! Otrolig fina detaljer.  Säljer på grund av ja själv inte har användning till det. Sitter perfekt för mig som tar storlek s/36 men om du brukar ta 34 eller 38 skulle det funka också :)
Mörk grön blouse  - Köpte från humana. Använd 2 gånger.  Verkligen super snygg o bra passform men tyvärr inte min färg. Lite oversized känsla för mig som brukar tar s. Mera bilder kan skickas vid intresse