Mando

Mando

@mando_nr25
| Senast aktiv: Denna vecka
4 följare 0 följer 2 annonser



Mörkblå bootcut/straight selvedge jeans från WESC - Fina japanska selvedge jeans från WESC, lite uppsydda i midjan, men enkelt att fixa om man kan sy. Passar som 30/31 om man annars inte vill ha lågmidjad passform. Se mått i sista bild! Skriv gärna vid frågor!
Mörkblå Superdry Osaka hoodie - Fin Superdry Osaka hoodie. Storlek M men passar mer Xs eller S. Längd 62cm, axel till axel 44cm. Skriv gärna vid frågor!