Tyvärr hittar vi inte varan du letar efter men ta en titt på dessa liknande...
Visa alla
Shorts - Shorts från gina i storlek xs, använda några få gånger. 💗
shorts - gråa shorts som säljs pga att de var för stora för mig. (är en 26/27 i shorts o dom är 32/34) har aldrig används o är i bra skick.
shorts - Snygga blå jeansshorts från H&M med hög midja och uppvikta ben. Väldigt bekväma, stretchiga och har en fin passform. Endast använda ett fåtal gånger. Säljer pga att dom är för små på mig nu. Pris kan diskuteras!
Shorts  - Linne shorts. Super fina inget fel på. Köpta på New yorker föra året.
shorts  - svarta shorts från hm xxs/ xs
Shorts - Kräm färgade shorts med hög midja från kappahl
Shorts - Söta shorts från zara