gröntröja Second Hand | Köp begagnat på Plick

Fynda gröntröja hos Plick. Vi har tusentals unika annonser för just dig. Köp, sälj och upptäck second hand gröntröja på Plick!

grön gant tröja  - en gant tröja som tyvärr inte kommer till användning, 120+frakt, passar både killar och tjejer.
Tjocktröja - Säljer denna lite croppade hoodien från zara. Köpt för ca två år sen.
Tröja✨ - Helt ny grå/grön långärmad t-shirt i storlek XS🎀
Stickad tröja  -  Super fin grön stickad tröja. Köparen står för frakten💕💕
Grön tröja - Säljer tröjan i bilden då min garderob är i behov av rensning, storlek 156 men sitter som en xs! Tryck snälla inte på köp direkt! ❤️
Velour linne  - As snygg velour linne/body, aldrig använd.
zara magtröja - kroppad magtröja från zara stl S. knappt använd. dm vid fler frågor💕
Grön stickad tröja - Grön stickad tröja från H&M som bara använts ett fåtal gånger, är som ny, storlek XS som även passar S och M
Grön glittrig topp - Säljer denna unika och sååå snygga topp!! Små glittrig med väldigt fin passform, passar perfekt till festtillfällen men även i vardagen! Använd 1 gång, därav nyskick💗💗
Kortärmad stickad tröja - Sååå snygg stickad kortärmad tröja!! Säljer pågrund av liten användning. Helt perfekt till vardags eller finare tillfällen, mycket bra skick!! 💗💗
East west stickad tröja  - Säljer min stickade tröja från East west. Den är i bra skick och i storlek S. Har en liten defekt på armen som syns på bilden. Kom gärna med prisförslag!
Stickad tröja  - Jätte skönt material, inga tecken på användning💕
Stickad tröja - Säljer då den ej kommer till användning men mycket bra skick.  Storlek 36.  Säljer för 150kr
Jätte söt tröja! - Säljer denna jätte söta och unika tröjan då den tyvärr inte kommer till användning!
Stickad tröja  - Säljer denna snygga stickade tröja från dressmann. Den är i mycket bra skick och passar perfekt till hösten! Den är i storlek S och nypris är ca 400kr. Kom gärna med prisförslag!
Yoke tshirt - Väldigt mörkgrön yoke tshirst i storlek S men passar mig som vanligen bär M/L. Säljer eftersom jag inte använder den