strand Second Hand | Köp begagnat på Plick

Fynda strand hos Plick. Vi har tusentals unika annonser för just dig. Köp, sälj och upptäck second hand strand på Plick!

Söt klänning - Så fin klänning till sommaren, storlek S🫶
Blommig klänning  - Så fint 😍
MarinBlå klänning - Marinblå klänning, stretchiga och mjuk material. Kroppsformad. Storlek S(36).
miniklänning från Nakd - Klänning från Hanna Schönberg X nakd. I strl XXS, sparsamt använd så fint skick. Kan användas till fest eller som strandklänning.
Slip in tofflor  - Ett bar tofflor/sandaler från Shein, råkade köpa en storlek för liten så de är ej använda! Jag brukar ha 39 därav var de väldigt små men tror de skulle passa 37/38 ungefär!
GUL BIKINI - Säljer denna oanvända bikinin från JK swim x Na-kd. Toppen är i storlek S och underdelen i storlek XS.
SVART BIKINI - Oanvänd bikini från Nelly. Toppen är i storlek S och trosorna i XS.
Blommig kimono - Fin kimono i nyskick! Skulle gärna behållt den men har insett att den är för liten för mig. 💔
Sommar topp!🌊🐚 - Superfin ljusblå topp från hm som jag vuxit ur! Toppen skick. Och är i storlek XS/S💕🐚 banden kan förstoras/ förminskas. Pris kan diskuteras..
lång kjol - Lång strand kjol eller till vardag med en underkjol då den är väldigt genomskinlig 😎jättefin är den passar xs-m
Bikini - Använd bara en gång, för storlek se bild 2
Strand klänning  - Så sexig strand klänning som passar S och M storlek
Helt ny linneskjorta  - Helt ny linneskjorta från Mango. Köpt 2020 och aldrig använd, prislapp sitter kvar. Har även en likadan i grönt om intresse finns.
slip tie kjol - långt material som man virar runt och knyter
Långklänning - Underbar långklänning! Går ner till fötterna på mig som är 164cm.💕 storlek 34 men passar 36 och 38 också
Beige brunt set  - Beige brunt set. I stickat men runt material perfekt till stranden:) med slits på baksidan
armband - Fint armband, knappt använd. Frakt 18kr postar i brev🤗kontakta mig om ni har några frågor <3
armband - Fint armband med blå blomma på💕Frakt 18kr postar i brev🤗Kontakta mig om ni har några frågor <3