Det fördolda (lättläst) (bok, board book)
Det fördolda (lättläst) (bok, board book)
Sebastian Berman, före detta polispsykolog, förlorade fru och barn i tsunamin. Sedan dess är inget sig likt. När han reser till Västerås för att sälja sina föräldrars villa stöter han på gamla kollegor från polisen. De utreder ett otäckt mord på en 16-årig pojke och Sebastian blir indragen i utredningen."Jag är ingen mördare, tänkte mannen.Han släpade den döda pojken nerför slänten. Mördare är onda människor, tänkte han. Jag är inte ond. Jag försöker göra det som är rätt och kommer aldrig mer att svika. Sen gick han tillbaka till sin bil."En lättläst bearbetning av Hjorth&Rosenfeldts populära deckardebut Det fördolda. Format Board book Omfång 223 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2012-03-19 Medverkande Michael Hjorth ISBN 9789170533884
Detaljer
Pris | 114kr |
Storlek | - |
Kategori | bocker |
Hur funkar Plick?
Hur köper jag på Plick?
Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?
1. Sök
Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg
2. Snacka
Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!
3. Köp!
Hur säljer jag på Plick?
Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!
1. Fota
Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.
2. Tagga
Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas
3. Sälj!