Glasfåglarna (lättläst) (pocket)
Glasfåglarna (lättläst) (pocket)
TåPelles Nancy. Det är så de kallar henne i byn. TåPelle, det är Nancys pappa. Egentligen heter han Viktor Pettersson. Men efter att ha råkat hugga av sig stortån i skogen får han heta TåPelle, kort och gott. Det bästa Nancy vet är att få brev från sin syster Dora som bor i Stockholm. Vackra, snälla Dora! En dag kommer Dora på besök. Men hon har en man med sig, Charlie. Nancy tycker inte om honom, hon känner på sig att allt inte står rätt till. Och vad är det Dora gömmer i sin resväska under trappen? Snart upptäcker hon den fruktansvärda hemligheten... Format Pocket Omfång 127 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2007-09-01 Medverkande Agneta Klingspor Medverkande Linn Fleisher Medverkande Elsie Johansson ISBN 9789170531378
Detaljer
Pris | 114kr |
Storlek | - |
Kategori | bocker |
Hur funkar Plick?
Hur köper jag på Plick?
Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?
1. Sök
Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg
2. Snacka
Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!
3. Köp!
Hur säljer jag på Plick?
Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!
1. Fota
Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.
2. Tagga
Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas
3. Sälj!