Kategorier Varumärken

Lådan / Lättläst (pocket)

Ge mig. Ge mig. Ge mig. En dag när Maxi kommer hem från jobbet står den bara där. Lådan. Den vill ha något av henne, men hon förstår inte vad. Hon provar med saliv. Sedan med lite blod. Men den är ändå inte nöjd. Den kräver mer av henne. Mycket mer.      Format Pocket   Omfång 72 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2018-04-16   ISBN 9789188073631  . Böcker.
Ge mig. Ge mig. Ge mig. En dag när Maxi kommer hem från jobbet står den bara där. Lådan. Den vill ha något av henne, men hon förstår inte vad. Hon provar med saliv. Sedan med lite blod. Men den är ändå inte nöjd. Den kräver mer av henne. Mycket mer.      Format Pocket   Omfång 72 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2018-04-16   ISBN 9789188073631  . Böcker.

Lådan / Lättläst (pocket)

Ge mig. Ge mig. Ge mig. En dag när Maxi kommer hem från jobbet står den bara där. Lådan. Den vill ha något av henne, men hon förstår inte vad. Hon provar med saliv. Sedan med lite blod. Men den är ändå inte nöjd. Den kräver mer av henne. Mycket mer.   Format Pocket Omfång 72 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2018-04-16 ISBN 9789188073631

Detaljer

Pris 84kr
Storlek -
Kategori bocker

Ladda ner appen

Köp, sälj & upptäck med PLICK

Hur funkar Plick?

Hur köper jag på Plick?

Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?

1. Sök

Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg

2. Snacka

Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!

3. Köp!

Hur säljer jag på Plick?

Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!

1. Fota

Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.

2. Tagga

Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas

3. Sälj!

Hämta appen!

Hej!

I plick-appen har du fri tillgång till alla funktioner och kan gratis lägga upp saker till försäljning. ladda hem appen gratis för att köpa, sälja, följa och likea. plick finns på App Store och Google Play!

Gå till App Store Gå till Google Play Android app on Google Play