Långhelgen / Lättläst (pocket)
Långhelgen / Lättläst (pocket)
Sara och Henrik har fått låna en stuga vid kusten. Sara vet att stugan har en hemsk historia, men det struntar hon i. Det här ska bli en bra semester. Redan första kvällen börjar märkliga saker hända. Och snart förstår Sara att långhelgen vid havet var ett stort misstag ... Format Pocket Omfång 80 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2018-04-16 Medverkande Viveca Sten ISBN 9789188073754
Detaljer
Pris | 82kr |
Storlek | - |
Kategori | bocker |
Hur funkar Plick?
Hur köper jag på Plick?
Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?
1. Sök
Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg
2. Snacka
Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!
3. Köp!
Hur säljer jag på Plick?
Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!
1. Fota
Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.
2. Tagga
Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas
3. Sälj!