Jane Eyre / Lättläst (häftad)
Jane Eyre / Lättläst (häftad)
Jane får det svårt när föräldrarna dör. Men hon vägrar att leva fattig och lydig. Hon vill bestämma själv över sitt liv. Jane tar plats som lärare på gården Thornfield och blir kär i ägaren herr Rochester. Men det är något underligt med gården Thornfield. Från vindskammaren hörs konstiga skratt. Det stora huset vilar på många mörka hemligheter...Boken Jane Eyre av Charlotte Brontë är älskad av sina läsare alltsedan den kom ut kring 1850. Malin Lindroth har återberättat den berömda romanen till lättläst. Format Häftad Omfång 152 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2019-03-21 ISBN 9789188073839
Detaljer
Pris | 128kr |
Storlek | - |
Kategori | bocker |
Hur funkar Plick?
Hur köper jag på Plick?
Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?
1. Sök
Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg
2. Snacka
Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!
3. Köp!
Hur säljer jag på Plick?
Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!
1. Fota
Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.
2. Tagga
Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas
3. Sälj!