Kameliadamen (lättläst) (inbunden)
Kameliadamen (lättläst) (inbunden)
Den vackra flickan Marguerite är älskarinna till flera rika män. Den unge studenten Armand och den vackra Marguerite blir kära i varandra. Men hans far vill stoppa deras möten. Armand och Marguerite får kämpa för sin kärlek. Alexandre Dumas klassiska kärleksdrama är bearbetad till lättläst av Johan Werkmäster. Format Inbunden Omfång 127 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2003-08-25 ISBN 9789189451858
Detaljer
Pris | 85kr |
Storlek | - |
Kategori | bocker |
Hur funkar Plick?
Hur köper jag på Plick?
Köp din nya outfit på Plick. Tänk på de där skorna eller den där klänningen du alltid drömt om men inte riktigt haft råd med. Börja med att skapa en profil. En sökning bort kanske du hittar drömplagget till en tiondel av priset. Vågar du chansa på att inte skapa ett konto?
1. Sök
Öppna dörren till 100- tusentals second handplagg
2. Snacka
Kom överrens med säljaren och plagget kan bli ditt på några sekunder!
3. Köp!
Hur säljer jag på Plick?
Sälj dina bortglömda favoriter i appen. Har du tänkt på alla gamla favoritplagg som hamnar längre och längre in i garderoben? Med Plick får du en chans att ge dem nytt liv och dessutom tjänar du en slant på det. Din garderob kan vara en guldgruva för någon annan!
1. Fota
Fota plagget på dig själv eller häng det på en galge.
2. Tagga
Beskriv ditt plagg och gör det tillgängligt för andra fashionistas
3. Sälj!