Alla kategorier > Böcker
Bokserier 40kr/bok
Bokserier 40kr/bok - 0

Bokserier 40kr/bok

Kategori: Böcker
Skick: Mycket bra skick

250 SEK

Frakt från 29 SEK
Beskrivning

En samlingsvolym av Spöksystrar-serien, Jack-serien och dunne serien! Perfekt för unga läsare och julklapp! Kan diskutera pris! 40kr/bok men kan reducera priset om du köper fler ☺️

Julie 𝜗𝜚⋆₊˚
Julie 𝜗𝜚⋆₊˚
(40)
Senast aktiv: Idag
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mera från kategorin Böcker
Visa alla
Bakbok  - I den här boken hittar du läckra recept på muffins och kakor för alla tillfällen, antingen du är ute efter enkla, nyttiga överraskningar till barnen, överdådiga, originella godsaker till en fest eller bara något gott till förmiddags- elr eftermiddagskaffe
Emma- Jane Auster - Säljer denna boken eftersom att den tar plats hos mig. Boken är i bra skick, men finns tecken av användning.
Jane eyre - Säljer denna klassikern pågrund av att den tar plats. Boken är använd men har inga rejäla skador. Nypris ca 149kr
Truly Devious - Boken Truly Devious av Maureen Johnson. I perfekt skick!
Joakim Lundells bok - Bok
Tokyo ghoul manga🤍 - Tokyo ghoul manga vol 14🌷 Tokyo ghoul: RE manga vol 13🫶🏻 Säljer för 75kr styck eller 100kr för båda🌷🩷
Störst av allt - Pocket bok, bra skick, 50kr + frakt 👌
Harry Potter och Halvblodsprinsen CD box - 21 stycken CD skivor från Harry Potter och halvblodsprinsen🫶🏻 speltid ca 24h.  Säljer för 300kr men kan gå ner i pris!♡