Alla kategorier > Böcker
Bok
Bok  - 89 Bok  - 90

Bok

Storlek: NO SIZE
Kategori: Böcker
Färg: Flerfärgad

60 SEK

Frakt från 39 SEK
Beskrivning

En lättläst barnbok som handlar om en tjej med namnet Nina som har sitt allra första sommarlov mellan förskoleklass och ettan.

Alva Hp
Alva Hp
(3)
Senast aktiv: Idag
Köpa via plick

På plick kan köp göras genom direktköp eller via prisförslag. Alla köp via plick har rabatterad och spårbar frakt, samt köparskydd. Läs mer här.

Om köparskyddet

Vid köp på plick appliceras alltid ett köparkydd som täcker eventuella fel med varan eller leveransen. För att köparskyddet ska gälla måste köpet reklameras via plick-appen inom 24 timmar från att varan har mottagits. Läs mer här.

Mera från kategorin Böcker
Visa alla
Vagabond (VizBig Edition Vol. 1-3) - Vagabond VizBig Edition Vol. 1-3 är en samling av den populära manga-serien med stilrena omslag och detaljerade illustrationer av samurajer. Perfekt för dig som gillar action, historia och episka berättelser i mangaformat. Rekommenderas för unga vuxna och manga-fans. Jag fick den av skolan eftersom dom köpte in nya och jag fick behålla gamla
Böcker - Säljer böcker i olika genrer och för olika åldrar. 30 kr styck + frakt som köpare står för. Kan tänka mig att byta men då får vi mötas någonstans i Stockholm
Böcker  - Säljer en massa böcker, främst för barn och unga vuxna. Kostar mellan 20-70 kr st. Köpare står för frakt men kan annars mötas i centrala Stockholm eller dylikt. OBS, ENDAST 2ST BARBIE OCH MÖSSENS BAL OCH VILKET HÄSTJOBB ÄR SÅLDA!!
Du bok - Säljer denna bok då jag inte tror att jag krm läsa den, 50 kr
Harry Potter  - Harry Potter and the Cursed Child. Special Rehersal Edition. Endast läst en gång och är i fint skick.
Pärmar  - Har flera stycken pärmar. Är vit och har två sidor med två sidor fickor . Framme har en stor plast ficka den som kan stoppa in en hel bok. Storlek på pärmen är längd 31cm bred 24 cm. Säljer styck för 15 kr .kan posta om ni står för frakt
Bok thriller skräck  - Rum 213 och Sal 305 skriven av Ingelin Angerborn. Lättlästa, intressanta och i fint skick. 50kr/st & 80kr för båda. Leverans kan diskuteras kring, köparen står då för frakt.
Bok American Royals  - American Royals skriven av Katharine McGee på engelska. Leverans kan diskuteras kring, köparen står då för frakt.