Orderpackare och administratör för vår webshop- EXTRAJOBB.
In Dah House AB
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en person som ska ersätta vår extrajobbare Clara som går vidare i livet. Vi driver en webshop med silversmycken och behöver någon som kan komma in ca en gång i veckan 3-4 timmar och hjälpa oss att packa våra ordrar, i vissa perioder blir det ännu mer. Du ska också kunna svara på kundmail och hantera returer.
Vi söker dig som är noggrann (väldigt viktigt) och kan läsa instruktioner utan att tröttna. Ibland är det en del handpåläggning på våra ordrar och man måste vara vaken och alert för att packa dem.
Du som söker är troligen studerande på någon av våra universitet här i Göteborg och vill ha ett extrajobb. Eller är du egenföretagare och vill ha lite extra vid sidan. Det är av vikt att du faktiskt kan komma in och jobba regelbundet och att du kan jobba självständigt. Du kommer jobba från vårt kontor på Västra Hamngatan i centrala Göteborg.
Följande ser vi som ett extra plus:
- Att du kan jobba i sommar ca 15-20h per vecka under veckorna 27 samt 29-32.
- Att du har erfarenhet av någon typ av packning eller administration sen innan.
- Att du har erfarenhet av kundservice.
- Att du har erfarenhet eller intresse av webshop eller Paid ads-arbete. (meta och google ads)
- Om du gillar att stå framför kameran, då vi ofta använder vår egen personal för att fota våra smycken.